Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

To tzw direct biling. Jeśli korzystasz z mobilnej transmisji danych, to o czym piszesz jest zbędne. Cała transmisja jest przypisana do karty sim. Na dedykowanych stronach guzik załatwia wszystko.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 21
  • 0

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Wszedłem teraz na tę stronę i trzeba jednak podać numer telefonu (i dziwne tylko o Orange piszą) Nigdy nei byłem na tej stronie nie mam jej w historii i nikt nie mógł podać numer karty sim, bo nikt nie zna (nawet ja nie znam):

 

easygame.png

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Pytanie jak ta strona wyglądała 13 sierpnia. Poza tym według smsa nie jest mowa na jakiej stronie aktywowano usługę, a tylko do jakiego serwisu. Może to wyglądało inaczej.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Straszne są te ułatwienia dla klienta, by jak najłatwiej wydał pieniądze na chciane/niechciane usługi Emotikon: Zaskoczony


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1580
  • 5389
  • 57

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Na jednym z forów był dobra wskazówka jak reklamować.

Zasada nie reklamować kwoty, a tylko prosić - żądać sposobu, zasady, podstawy regulaminowej naliczenia opłaty wraz z danymi wszystkich pośredników i rzeczywistego sprzedawcy usługi.

Najlepiej jeszcze się skrzyknąć i wysyłać pisemne reklamacje jednocześnie i żądać pisemnej odpowiedzi.

Ale w zasadzie to nie zal abonamentowców, wygoda i lenistwo kosztuje.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

To zależy gdzie jest to kierowane. Jeśli do dostawcy, to wszyscy jeśli to pierwszy raz i kwota mieści się w limicie nieopodatkowanych gratisów (760 zł na dziś), to w ramach procedury szybkich zwrotów - można odzyskać całość.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1580
  • 5389
  • 57

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

760 zł to stara kwota wolna od podatku w konkursach i zawodach. Od 1.01.2018 kwota wolna od podatku w konkursach, zawodach itd. to 2000 zł


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Przy transakcji transgranicznej też?

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1580
  • 5389
  • 57

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Tu już mogą obowiązywać indywidualne umowy pomiędzy krajami.

Płatności elektroniczne są dobre, ale samo ORANGE powinno eliminować naciągaczy.

Nie ważne, że 99% usług w miarę prawidłowo jest pobieranych, wystarczy ze 1% jest wątpliwy i taka firma OUT nawet jak ma świetna renomę.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange

Problemem są reklamy a nie same usługi.