Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 40
  • 0

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem

[tu zaczyna się nudny wstęp]

Przeszło tydzień temu rozmawiałem z konsultantką i zaordynowałem przedłużenie i modyfikację trzech moich usług, a w konsekwencji "scalenie" ich w pakiet Orange Love wraz z telefonem na raty.

 

Po dwóch dniach od rozmowy odwiedził mnie kurier z umową przedłużenia zaledwie jednej z trzech usług. Potem nastąpił tydzień milczenia i rozkładania rąk przez czatowych doradców, aż wreszcie dziś dostałem wiadomość o przekazaniu kurierowi paczki dla mnie o wartości 0 złotych. 

 

Tknięty faktem, że za wybrany przez siebie telefon miałem, oprócz rat, zapłacić 500 złotych na start, poczatowałem z kolejnym doradcą i dowiedziałem się, że...

[tu kończy się nudny wstęp]

 

...w paczce znajduje się inny telefon, niż uzgodniłem z tamtą konsultantką.

 

To oczywiste, że wyjściem z tej sytuacji jest - nie podpisywać umowy, jednakże:

 

Czy, skoro o pomyłce wiem już teraz, nie ma żadnego sposobu, aby zatrzymać paczkę gdzieś w centrali, unikając obijania jej w dwie strony przez pół Polski?

5 ODPOW. 5

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 137
  • 15

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem

Raczej nic z tym teraz nie zrobic,paczki po prosru nie odbieraj i po zwrocie jej do Orange zamow raz jeszcze.Napisz jeszcze do firmy kurierskiej ze moga ja spowrotem cofnac do nadawcy.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 137
  • 15

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem

Byc moze jak napiszesz do firmy kurierskiej to troche predzej to wszystko pojdzie zalatwic.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem

Nie ma opcji niestety na wstrzymanie przesyłki.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 5
  • 0

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem

► Wpis, po uzgodnieniu z autorem, został lekko edytowany 😉 - Moderator Wiktor ◄

 

Witam!

Orange coś niby sprzedaje a nie potrafi z własnym klientem tej sprzedaży zrealizować.

Nie ma opcji wstrzymywania realizacji błędnego działania, jest natomiast opcja określania zwrotu mianem "zamówienie anulowane". I dlaczego oszukuje się w Dziale Obsługi Klienta Orange?

Nawiasem - chyba niedługo zmienię swój nick, jeśli jest taka opcja.
Na bardziej adekwatny.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Kurier wiezie mi coś innego, niż zamawiałem

Kilka wpisów z tego tematu zostało ukrytych, bo go nie dotyczyły. Proszę bez offtopu. Mrugający robot