Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

I znowu nie znamy treści dokumentu. Na niektórych umowach jest adnotacja że ręczne poprawki nie są wiążące. Powstają pytania czy to poprawił to sprzedawca Orange, czy technik, czy ten drugi klient, czy zupełnie trzecia osoba. Orange też nie zbiera bazy wzorów podpisów jak np banki by ocenić ich zgodność.

Skuteczność oświadczeń woli jest różna w zależności od sytuacji.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

To może w tym czasie Ty zapłacisz za mnie to co Orange mi próbuje wcisnąć, a ja wyjaśnię temat? Pójdziesz za mnie do pracy, póki ja będę próbował rozwikłać problem. Oczywiście na spokojnie. Nie ma pośpiechu. Takie gdybanie nie pomoże mi w żaden sposób. Miałeś podobną sytuację i możesz mi jakoś konkretnie doradzić, czy wolisz wrzucać ogólniki, które niewiele wnoszą do tematu? Tylko błagam bez pisania o tym, że na forum nie załatwię sprawy.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

Rozmywasz totalnie temat. Ale dziękuję za komentarz.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

Pracowałem kiedyś w Orange rozpatrując podobne tematy. Jeśli dostarczasz do Orange kopię zawiadomienia na policji/prokuratury to sprawa na pewno się ruszy i proces związany z brakiem ew. płatności zostanie wstrzymany do czasu zakończenia sprawy.

Ps. A jak potrzebujesz kogoś pomocy z góry wyślij opis sprawy + telefon do kontaktu na biuro.prasowe@orange.com Może biuro prasowe może przekazać jakąś "interwencję" w Twojej sprawie.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

Dobrze, że mi o tym piszesz, bo żadna z trzech osób wymienionych nawet nie wspomniała o tym. Trochę to po ptakach, ale zawsze coś. Tylko powiedz mi szczerze - czy to jest mój problem, że Orange dopisała mi do konta Abonenckiego nową usługę? Ktoś nawarzył piwa w Orange, a pić mam ja?

Anonim

Nie dotyczy

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

Ja bym jeszcze zrobił zastrzeżenie samego dowodu żeby ktoś nie nabrał chwilówek. 


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

@AleksWyszynski tak jak pisałem we wcześniejszym poście problem z wprowadzaniem zamówień, który występował w tym okresie został rozwiązany.


Jaki problem u Ciebie występował i co było powodem późniejszych problemów z wprowadzeniem zamówienia tego na forum niestety nikt Ci nie sprawdzi bez wglądu do Twoich danych.

 

 

 

 

 

 

 

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

@RaDo_sny niestety, nie został rozwiązany. I piszę to po raz kolejny. Wszyscy poza Działem Technicznym Orange są święcie przekonani, że problem został rozwiązany, ale przy wprowadzaniu moich danych ostatecznie na samym końcu HBO psuje wszystko. Problemem jest to, że nie można posiadać dwóch HBO, ale nie można też kupić Orange Love bez HBO. W zasadzie dwóch HBO nie potrzebuję, ale przedłużyć umowy jako Orange Love bez HBO też nie mogę. Absurd prawda? Ale tak to właśnie wygląda. I tak to wyglądało 24 maja br.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

jezeli na umowie byly poprawki nanoszone dlugopisem taka umowa nie ma prawa wejsc w zycie. czyli nie ma tematu. tylko ze zanim ta umowa trafi do archiwizacji to mija troche czasu. a inna rzecz czy ktos tam sprawdza te umowy?
znam podobny przypadek gdzie sprawa skonczyla sie w sadzie. efekt?

umowa nie powinna wejsc w zycie a co za tym idzie nie ma sprawcy.

a co jest najlepsze klient zostal obarczony kara od orange za zerwanie umowy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Kulejąca obsługa Klienta. Ochrona danych osobowych i takie tam...

A to było robione na poziomie BOK Orange czy przez dział obsługujący sprawy sądowe?