Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 3
  • 0

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

 

Za niewielką opłata można dostac nerwicę , zawał albo atak szału .

 

W dniu około 16.11.20023 zadzwoniła przedstawicielka Orange
z propozycją nowej oferty internetu - zmiany z 80 Mb/s na światłowód 300Mb/s ,
poprosiła żebyśmy się zastanowili i sprawdzili ofertę .
Na stronie mój orange znalazłem tą ofertę - orange love mini 300Mb/s
z opłatami podanymi przez przedstawicielkę , taka samą nazwą i bonusami
- 4 miesiace za 0 zł i tablet za 1 zł . Tablet okazało się że należy się
tylko nowym klientom ale liczyłem na 4 miesiace zwolnienia z opłat .
Po kilku dniach przyszła do domu pani "opiekun: z pytaniem czy się decydujemy na co odpowiedzielismy
twierdząco i ustaliła termin instalacji światłowodu na 26 listopada .
Serwis przyjechał i mistrzowsko założył nowy kabel , dziwiłem się dbałościa o klienta
i wzorcowym zachowaniem instalatorów dopóki nie dowiedziałem się że to
zewnętrzna firma prywatna robiąca jako podwykonawca ...
Po kilku dniach przyszła faktura na 0 zł - ucieszyłem się że firma wywiazuje się
ze swoich obietnic ale jak wszedłem na stronę mój orange to zobaczyłem należność 105 zł .
Zadzwoniłem do pani "opiekun" jak mam to rozumiec a ona powiedziała że najlepiej
jak przyjedziemy do salonu podpisać umowę bo nie ma wolnych kurierów i ona nam wszystko wyjaśni .
Dzisiaj dn 12,12,2023 byliśmy w salonie Orange i pani nam wyjasniła że : nic nam sie nie należy ,
tamta oferta jest tą samą którą podpisujemy ale bonusy są tylko dla nowych klientów
a to że nie ma o tym żadnej informacji na waszej stronie z ofertą ją nie obchodzi i
nie możemy sie wycofać z umowy bo usługa już działa .
Umowa jest podpisana na 24 miesiace jak każdy nowy klient .
Czuję się oszukany przez panią "opiekun" , firmę Orange i " nabity w butelkę "
jako kilkunastoletni klient firmy zostałem wprowadzony w błąd , zapędzony w kozi róg
i zlekcewazony , pani nie poczuwa się do winy zaisniałej sytuacji ,
brak kuriera dla starego klineta bo łapie nowych , demontaż lini
telefonicznej żeby klient sie nie rozmyślił - chamstwo aż bije po oczach .

 

Moja reklamacja dotycząca świątecznej oferty ....

 

6 ODPOW. 6

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

@zlykuba  przykra sprawa że spotkała Cię taka sytuacja, ale wiesz że to jest forum samopomocowe i tu jesteśmy klientami takimi jak Ty i niewiele możemy w takiej sprawie, z mojej strony propozycja abyś złożył reklamację opisując dokładnie co i jak, tu masz możliwości złożenia reklamacji Drzewo Reklamacje | Orange Polska

PS.

Ta cała "opiekunka" zrobiła Was na szaro z tym brakiem kurierów do wysłania z umową i pod tym pretekstem zwabiła Was do salonu celem podpisania umowy,  jak wiadomo umowę zawartą na odległość moglibyście rozwiązać bez konsekwencji do 14 dni, a podpisanej w salonie już nie. Przy okazji składania reklamacji złożyłbym na Twoim miejscu też skargę na tą pożal się panie "opiekunkę".


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 617
  • 2583
  • 5

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

Właśnie z tego względu warto przedłużać umowy wyłącznie zdalnie. 
Jeśli coś się nie zgadza można w 14 dni odstąpić od umowy.
A na panią z orange złożyłbym skargę. 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 170
  • 786
  • 18

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

A co masz w umowie, a dokladniej w podsumowaniu warunkow? Bo ta pierwsza faktura na 0 jednak budzi moja watpliwosc. Gdybys nie mial rabatu, to mialbys jakis abonament, wyrownanie. 
Byc moze zakladka biezace koszty pokazuje jak zwykle bledne informacje? Kraza o tym juz legendy 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

Podsumowanie warunków umowy. Przede wszystkim. Tam masz wszystkie informacje.
Przy migracji na światłowód oczywiście należą Ci się te 4 mc za 0 zł ale, rabatowany jest abonament na 4mc oraz 12 mc na opłatę za domek jednorodzinny. Nie jest rabatowana opłata za modem oraz opłata za łącze innego operatora. Oczywiście rabat jest naliczany jeśli konsultant wprowadzi odpowiednie kody rabatowe.
Złóż reklamacje, a jestem pewien, że będzie uznana.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1971
  • 3

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

@zlykuba  Mówmy tu szczerze bez owijania w bawełnę Pani opiekun przygrzała kotleta bo chciała dostać za to pewnie dobra prowizję a klient został nabity w butelke.Polecam złożyć na pismię reklamacje oraz skarge na Panią opiekun jej zachowanie jest niedopuszczalne.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14393
  • 59113
  • 721

Ktoś przedłużał Orange Love w ofercie świątecznej i coś w niej dostał?

@zlykuba  jest coś takiego jak skarga na nieetyczne zachowanie sprzedawcy. Tu właśnie z Twojego punktu widzenia tak to można określić. Rozsądnym rozwiązaniem jest skarga na właśnie takie postępowanie w przypadku realizacji Twojego zamówienia. 

Nie dość, że źle poinformowała, to jeszcze uniemożliwiła realizację według obietnicy. 

Pismo do Orange na adres do korespondencji z dokładnym i rzeczowym opisem sytuacji będzie dobrym kierunkiem działania. Załącz ( jeśli masz) korespondencję, ofertę czy opisz dokładnie ustalenia. 

Poproś o odsłuchanie rozmów handlowych, bo były nagrywane

Określ o co Ci chodzi i jakie widzisz rozwiązanie tej sprawy. Pisz konkretnie i rzeczowo, co ważne, bo nikt nie lubi pieniaczy. 

Poproś o pomoc i dodaj kilka argumentów, że tak nie postępuje firma nr1...

Wyślij poleconym na adres

Zarząd Orange Polska S.A. 

Ul Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice.

Otrzymasz odpowiedź na piśmie, lub mailowo jak wskażesz technikom aka formę odpowiedzi

Powodzenia w dochodzeniu swego