- « Poprzedni
- Następny »
23-04-2021
20:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2021
20:24
Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.
Interesuje mnie czy operator może rozwiązywać umowy klientom, którzy nie chcą ich aneksować? (jako efekt wyroku sądu)
24-04-2021
10:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-04-2021
10:27
Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.
@spiro A po co miałby to robić?
Osoba która do Ciebie dzwoniła scieme walila bo liczy się sprzedaż dla niej.
Są usługi na konkretnych adresach których się nie aneksuje ale to wynika z usuwania infrastruktury.
Jeżeli dobrze pamiętam to klient dostaje pismo od operatora że od X następuje wyłączenie.
24-04-2021
10:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-04-2021
10:34
Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.
@spironapisał(-a)Interesuje mnie czy operator może rozwiązywać umowy klientom, którzy nie chcą ich aneksować? (jako efekt wyroku sądu)
Jeśli chodzi o wyrok sądu w tej sprawie, to nie. Póki co Orange stosuje procedurę BMT - czyli brak możliwości technicznych na świadczenie usługi lub zapewnienia jej norm jakościowych.
- « Poprzedni
- Następny »