Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.

ROZWIĄZANE

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2100
  • 6619
  • 70

Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.

Interesuje mnie czy operator może rozwiązywać umowy klientom, którzy nie chcą ich aneksować? (jako efekt wyroku sądu)


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1290
  • 3115
  • 31

Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.

@spiro  A po co miałby to robić?

 

Osoba która do Ciebie dzwoniła scieme walila bo liczy się sprzedaż dla niej.

 

Są usługi na konkretnych adresach których się nie aneksuje ale to wynika z usuwania infrastruktury. 

Jeżeli dobrze pamiętam to klient dostaje pismo od operatora że od X następuje wyłączenie.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32829
  • 39156
  • 1392

Koniec z automatycznym przedłużaniem umów Właśnie weszły w życie zmiany w prawie czy na pewno.


@spironapisał(-a)

Interesuje mnie czy operator może rozwiązywać umowy klientom, którzy nie chcą ich aneksować? (jako efekt wyroku sądu)


Jeśli chodzi o wyrok sądu w tej sprawie, to nie. Póki co Orange stosuje procedurę BMT - czyli brak możliwości technicznych na świadczenie usługi lub zapewnienia jej norm jakościowych.