- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W lutym skończyła się Mi umowa.. chcę już całkowicie zakończyć umowę z Orange.. Muszę się tam jakoś stawić osobiście czy mogę to zrobić z domu.?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowę możesz rozwiązać:
- w salonie – Weź ze sobą dokument potwierdzający Twoją tożsamość.
- na infolinii - dzwoniąc pod numer: *100 lub 510100100 - Klient indywidualny, *600 lub 510 600 600 - Klient biznesowy
Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie okresu wypowiedzenia, który trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, liczony od daty wpłynięcia rezygnacji.
Ważne
Rezygnację z usług może złożyć tylko właściciel usługi lub osoba pisemnie przez niego upoważniona.
Nie wymagamy upoważnienia notarialnego.
Info o rozwiazaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowę możesz rozwiązać:
- w salonie – Weź ze sobą dokument potwierdzający Twoją tożsamość.
- na infolinii - dzwoniąc pod numer: *100 lub 510100100 - Klient indywidualny, *600 lub 510 600 600 - Klient biznesowy
Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie okresu wypowiedzenia, który trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, liczony od daty wpłynięcia rezygnacji.
Ważne
Rezygnację z usług może złożyć tylko właściciel usługi lub osoba pisemnie przez niego upoważniona.
Nie wymagamy upoważnienia notarialnego.
Info o rozwiazaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
@Davvid jeżeli rozwiązanie umowy składasz przez infolinię, proponuję monitorować. Ponieważ jesteś już po okresie oznaczonym, czas wypowiedzenia to jeden pełny okres rozliczeniowy. Najlepiej złożyć przed następnym cyklem rozliczeniowym, wtedy będzie najkrótszy czas wypowiedzenia.