Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koniec umowy

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Koniec umowy

W lutym skończyła się Mi umowa.. chcę już całkowicie zakończyć umowę z Orange.. Muszę się tam jakoś stawić osobiście czy mogę to zrobić z domu.? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1435
  • 3319
  • 83

Koniec umowy

Umowę możesz rozwiązać:

  • w salonie – Weź ze sobą dokument potwierdzający Twoją tożsamość.
  • na infolinii - dzwoniąc pod numer: *100 lub 510100100 - Klient indywidualny, *600 lub 510 600 600 - Klient biznesowy

 

Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie okresu wypowiedzenia, który trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, liczony od daty wpłynięcia rezygnacji.

 

Ważne

 

Rezygnację z usług może złożyć tylko właściciel usługi lub osoba pisemnie przez niego upoważniona.

 

Nie wymagamy upoważnienia notarialnego.

 

Info o rozwiazaniu umowy

https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazanie-umowy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27673
  • 18526
  • 1218

Koniec umowy

Chodzi.o jedną komórkę?
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1435
  • 3319
  • 83

Koniec umowy

Umowę możesz rozwiązać:

  • w salonie – Weź ze sobą dokument potwierdzający Twoją tożsamość.
  • na infolinii - dzwoniąc pod numer: *100 lub 510100100 - Klient indywidualny, *600 lub 510 600 600 - Klient biznesowy

 

Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie okresu wypowiedzenia, który trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, liczony od daty wpłynięcia rezygnacji.

 

Ważne

 

Rezygnację z usług może złożyć tylko właściciel usługi lub osoba pisemnie przez niego upoważniona.

 

Nie wymagamy upoważnienia notarialnego.

 

Info o rozwiazaniu umowy

https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazanie-umowy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7263
  • 11618
  • 211

Koniec umowy

@Davvid jeżeli rozwiązanie umowy składasz przez infolinię, proponuję monitorować. Ponieważ jesteś już po okresie oznaczonym, czas wypowiedzenia to jeden pełny okres rozliczeniowy. Najlepiej złożyć przed następnym cyklem rozliczeniowym, wtedy będzie najkrótszy czas wypowiedzenia.