25-11-2016
15:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-11-2016
15:09
Koniec umowy
Witam, posiadam w Orange Internet do 10MB oraz Telefon stacjonarny. W październiku skończyła mi się umowa i nadal mam i jedno i drugie aktywne, nie otrzymałem żadnego pisma że umowa została przedłużona i takie mam pytanie czy mogę odstąpić od umowy tzn rozwiązać umowę z Orange? Z tym ze mam mały problem mianowicie liveboxa nie mam spadł i połamał się, brat go wyrzucił. Jaka kara jest za brak liveboxa przy rozwiązywaniu umowy oraz czy kare można rozłożyć na raty?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
25-11-2016
17:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-11-2016
17:17
Koniec umowy
Opłata za niezwrócony sprzęt to 300 zł.
Umowy na usługi stacjonarne mają trzy opcje zachowania po ich końcu
- są wyłączane (to Ciebie nie dotyczy)
- przedłużają się automatycznie (telefon analogowy na taką samą długość umowy jak pierwotna umowa, internet na 6 miesięcy)
- przechodzą na czas nieokreślony.
W trzeciej opcji możesz zrezygnować bez opłat. W drugiej może to być z opłatami.
Odszukaj poprzednią umowę lub skontaktuj się z BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.
Umowy na usługi stacjonarne mają trzy opcje zachowania po ich końcu
- są wyłączane (to Ciebie nie dotyczy)
- przedłużają się automatycznie (telefon analogowy na taką samą długość umowy jak pierwotna umowa, internet na 6 miesięcy)
- przechodzą na czas nieokreślony.
W trzeciej opcji możesz zrezygnować bez opłat. W drugiej może to być z opłatami.
Odszukaj poprzednią umowę lub skontaktuj się z BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.