- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam taki przypadek że kiedyś byłem klientem indywidualnym a później robiłem migrację na konto firmowe, jednak coś się nie udało i obecnie mam problem zarówno z konsultantami biznesowymi jak i indywidualnymi, ciągle mnie przełączają i nikt nie może pomóc.
Jako propozycję dostałem wypowiedzieć usługi, przejść na kartę i potem wrócić do abonamentu na nowym koncie. Problem jest taki że to konto firmowe (a nawet już dwa) kilka numerów telefonów i zbytnio nie mogę pozwolić sobie na nieaktywne numery przez jakiś czas.
Czy jest jakaś metoda lub drogą aby dotrzeć do kompetentnego konsultanta który może zrobić zmiany na koncie bez "rezygnowania z usług"?
Jeśli ktoś zna taką możliwość będę wdzięczny za pomoc, dzięki. 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisz mail na bok.dla.firm@orange.com i zleć połączenie kont, aby była jedna faktura, oraz zmianę planów taryfowych na firmowre, które będą na tym samym poziomie cenowym co obecne. Wszystko jest do zrobienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
@Bialas23 spróbuj powiedzieć wprost konsultantowi, że prosisz o połączenie z kimś, kto ma na tyle wysokie uprawnienia, by to zrobić. Możesz też po prostu złożyć reklamacje i wtedy najprawdopodobniej ktoś kompetentny się tym zajmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
Niestety tak łatwo to nie działa 😉
Próbowałem w każdy sposób który przyszedł mi do głowy, rozmawiałem na chacie prosząc o odpowiedni kontakt, byłem w "główniejszym salonie", przez telefon prosiłem dziesiątki konsultantów o połączenia z kimś kto ma możliwości ingerencji w konto na wyższym poziomie niż oni, składałem reklamację... Sytuacja ciągnie się już kilka lat. Problem na każdym etapie od wystawiania faktur, pomieszane plany taryfowe. Powoli zbieram się do zmiany operatora jeśli nie znajdę możliwości wyprostowania tego "drobiazgu" ale nawet ten argument nie pomaga w rozmowach 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
@Bialas23 próbowałeś usunąć i dodać na nowo konto/a MO? Nawet jeśli byś robił te przenosiny na kartę i z powrotem, to jaki problem. Kilka minut i po sprawie. Numery będą aktywne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
O jakim usuwaniu konta mówisz?
Jeśli mam taką możliwość to spróbuję, ale dotyczy to całego konta abonenta, w tym braku nipu na fakturze.
A to dostałem informację że będzie się to wiązało z wymianą kart i nie aktywnością numerów przez przynajmniej 24h.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
Dokładnie tak, tylko dostałem informację że nie mogę aneksować usług bo mam nadal konto indywidualne i nie mogę korzystać z usługi biznesowej 🤣
Takie błędne koło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
@Bialas23napisał(-a)O jakim usuwaniu konta mówisz?
Jeśli mam taką możliwość to spróbuję, ale dotyczy to całego konta abonenta, w tym braku nipu na fakturze.
A to dostałem informację że będzie się to wiązało z wymianą kart i nie aktywnością numerów przez przynajmniej 24h.
@Bialas23 Miałem na myśli konto Mój Orane, żeby się do Twoich danych/firmy na nowo wczytały usługi. Niestety chyba nie wiele to da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
Chyba nie, bo pod to samo konto MO mam podpiete drugie konto z usługami Orange (które już jest normalnie firmowe) bo dobierałem kolejne usługi i nie mogli dopiąć do istniejącego konta więc założyli nowe, ale mam je widoczne pod jednymi danymi logowania. Także dostaje dwie faktury, jedną kaleką za telefony i internetu oraz drugą normalną za usługi stacjonarne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kompetentny doradca Orange.
@Bialas23 tylko oblatany handlowiec z biznesu może coś podpowiedzieć. Jeśli jednak nie wymyśli nic konkretnego, znaczy nie da rady zrobić tego bezboleśnie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »