Kompetentny doradca Orange.

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kompetentny doradca Orange.

Mam taki przypadek że kiedyś byłem klientem indywidualnym a później robiłem migrację na konto firmowe, jednak coś się nie udało i obecnie mam problem zarówno z konsultantami biznesowymi jak i indywidualnymi, ciągle mnie przełączają i nikt nie może pomóc.

 

Jako propozycję dostałem wypowiedzieć usługi, przejść na kartę i potem wrócić do abonamentu na nowym koncie. Problem jest taki że to konto firmowe (a nawet już dwa) kilka numerów telefonów i zbytnio nie mogę pozwolić sobie na nieaktywne numery przez jakiś czas.

 

Czy jest jakaś metoda lub drogą aby dotrzeć do kompetentnego konsultanta który może zrobić zmiany na koncie bez "rezygnowania z usług"?

Jeśli ktoś zna taką możliwość będę wdzięczny za pomoc, dzięki. 🙂

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2258
  • 6633
  • 216

Kompetentny doradca Orange.

Nie baw się w konsultantów.
Napisz mail na bok.dla.firm@orange.com i zleć połączenie kont, aby była jedna faktura, oraz zmianę planów taryfowych na firmowre, które będą na tym samym poziomie cenowym co obecne. Wszystko jest do zrobienia.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 826
  • 3136
  • 26

Kompetentny doradca Orange.

@Bialas23  spróbuj powiedzieć wprost konsultantowi, że prosisz o połączenie z kimś, kto ma na tyle wysokie uprawnienia, by to zrobić. Możesz też po prostu złożyć reklamacje i wtedy najprawdopodobniej ktoś kompetentny się tym zajmie.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kompetentny doradca Orange.

Niestety tak łatwo to nie działa 😉

Próbowałem w każdy sposób który przyszedł mi do głowy, rozmawiałem na chacie prosząc o odpowiedni kontakt, byłem w "główniejszym salonie", przez telefon prosiłem dziesiątki konsultantów o połączenia z kimś kto ma możliwości ingerencji w konto na wyższym poziomie niż oni, składałem reklamację... Sytuacja ciągnie się już kilka lat. Problem na każdym etapie od wystawiania faktur, pomieszane plany taryfowe. Powoli zbieram się do zmiany operatora jeśli nie znajdę możliwości wyprostowania tego "drobiazgu" ale nawet ten argument nie pomaga w rozmowach 🤣


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 826
  • 3136
  • 26

Kompetentny doradca Orange.

@Bialas23  próbowałeś usunąć i dodać na nowo konto/a MO? Nawet jeśli byś robił te przenosiny na kartę i z powrotem, to jaki problem. Kilka minut i po sprawie. Numery będą aktywne.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kompetentny doradca Orange.

O jakim usuwaniu konta mówisz?

Jeśli mam taką możliwość to spróbuję, ale dotyczy to całego konta abonenta, w tym braku nipu na fakturze.

A to dostałem informację że będzie się to wiązało z wymianą kart i nie aktywnością numerów przez przynajmniej 24h.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2258
  • 6633
  • 216

Kompetentny doradca Orange.

Prawdopodobnie konto masz firmowe, a plany taryfowe pozostały dla indywidualnego. Jeśli to JDG to zrobiono po prostu dopisanie działalności do istniejącego konta. Musisz aneksować umowy na plany firmowe, co nie koniecznie może być opłacalne. Bez aneksowania umów tak juz będzie i nic z tym nie zrobisz.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kompetentny doradca Orange.

Dokładnie tak, tylko dostałem informację że nie mogę aneksować usług bo mam nadal konto indywidualne i nie mogę korzystać z usługi biznesowej 🤣

Takie błędne koło.


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 826
  • 3136
  • 26

Kompetentny doradca Orange.


@Bialas23napisał(-a)

O jakim usuwaniu konta mówisz?

Jeśli mam taką możliwość to spróbuję, ale dotyczy to całego konta abonenta, w tym braku nipu na fakturze.

A to dostałem informację że będzie się to wiązało z wymianą kart i nie aktywnością numerów przez przynajmniej 24h.


@Bialas23  Miałem na myśli konto Mój Orane, żeby się do Twoich danych/firmy na nowo wczytały usługi. Niestety chyba nie wiele to da.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kompetentny doradca Orange.

Chyba nie, bo pod to samo konto MO mam podpiete drugie konto z usługami Orange (które już jest normalnie firmowe) bo dobierałem kolejne usługi i nie mogli dopiąć do istniejącego konta więc założyli nowe, ale mam je widoczne pod jednymi danymi logowania. Także dostaje dwie faktury, jedną kaleką za telefony i internetu oraz drugą normalną za usługi stacjonarne.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15125
  • 62090
  • 780

Kompetentny doradca Orange.

@Bialas23  tylko oblatany handlowiec z biznesu może coś podpowiedzieć. Jeśli jednak nie wymyśli nic konkretnego, znaczy nie da rady zrobić tego bezboleśnie