- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich,
prosze tutaj o pomoc poniewaz z wirtualnym Maxem nie moge sie dogadac - co jest jakas kpina nt. obslugi klienta, ale tu nie o tym.
Moja Mama posiada telefon stacjonarny w Orange, ktory od okolo dwoch tygodni nie dziala, o czym dowiedzialem sie z listu od niej, poniewaz na stale mieszkam zagranica i mamy kontakt glownie telefoniczny, dlatego martwilem sie bardzo, do czasu otrzymania tego listu.
Moja Mama jest osoba w sedziwym wieku, w zwiazku z czym nie za bardzo ogarnia technologie. Dlatego to ja, chcialem zglosic ta awarie do Orange, i tu zaczyna sie dramat, poniewaz jestem w szoku odnosnie obslugi klienta oferowanej w Polsce.
Awarie mozna zglosic tylko przez chatboota czyli tego Maxa, co jest poprostu masakra, poniewaz do tego trzeba posiadac telefon komorkowy, zarejestrowany w polsce na ktory przyjda smsy od operatora w sprawie awarii oraz podac tysiac innych danych, do ktorych nie mam dostepu, poniewaz nie moge dodzwonic sie do Mamy i kolo sie zamyka.
Niestety ten jeden z najwiekszych dostawcow rozwiazan telekomunikacyjnych w Polsce nie przewidzial zadnych innych mozliwosci kontaktu, pomijajac rzeczonego Maxa lub zarejestrowanie konta w MyOrange, co tez niestety wiaze sie z podawaniem danych, do ktorych nie mam dostepu.
Dlatego sflustrowany i zdegustowany zwracam sie do uzytkownikow tego forum z zapytaniem - co moge zrobic, zeby poprostu, najzwyczajniej w swiecie, zglosic awarie i w zwiazku z tym zamowic wizyte technika do mojej mamy?
Z gory dziekuje za wasza pomoc i sugestie.
___________
* W temacie doprecyzowałem kategorię - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
Cześć @ZAP
Podsyłam Ci linka do pomocy technicznej Orange Awaria telefonu stacjonarnego https://www.orange.pl/omnibook/awaria-telefonu-stacjonarnego#
Masz tam punkt 1 Co zrobić, jeśli telefon stacjonarny nie działa? Zerknij do niego
Jeśli ten link nie pomoże to tak jak pisze kolega wyżej zgłoś awarie na infolinii pod numerem 510 100 100 lub w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu do konta na www.orange.pl
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
Ok dzięki @Piotrekk85 poprawiony wpis
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
Dziekuje wszystkim za propozycje, zwlaszcza Piotrekk85 - poniewaz zrobilem tak jak mi poradzil, i po wielokrotnym powtarzaniu ze chce rozmawiac z konsultantem, zostalem w koncu z nim podlaczony, i udalo mi sie umowic wizyte technika. Dziekuje jeszcze raz, i temat uwazam za zamkniety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
Na przyszłość warto sobie skonfigurować Mój Orange, na etapie zgłoszenia jest robiony "test lini" co dodatkowo potwierdza zasadność zgłoszenia i jest to na pewno wygodniejsze i oszczędza czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak powiadomic o awarii telefonu stacjonarnego?
@ZAP z doświadczenia: temat , a właściwie sprawę zamkniesz po tym jak usłyszysz sygnał w słuchawce.
Ostatnio że zgłaszaniem telefonów zauważyłem problemy. Poradzę, żebyś pilnował jednak zgłoszenia, które może być zamknięte z odpisem ok, a nawet nie dotrzeć do technika.
System pomiarowy czasem odrzuca takie reklamacje i warto przypilnować jej realizacji.
Tyle tytułem podpowiedzi