- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm LTE
Witam,
Posiadam obecnie router Flybox LTE+ B525, prędkości które zacząłem osiągać to jest jakiś dramat. W godzinach porannych, szczytu, wieczornych szybkość internetu jest w ręcz tragiczna. Próbowałem już chyba wszystkiego zmiany ipv6 na ipv4, umieszczania routeru w innyej części domu itp. Dodam że z tego co widzę na routerze sygnał LTE jest na 5 kresek! Jak najbardziej w moim mieście jest LTE, i jak widać zasięg jest a prędkości?! Przedłuzylem umowę i to był jednak chyba błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm LTE
@mattyIT w ustawieniach modemu ma być IPV4, jak masz inaczej to zmień, potem wypada > wyłączyć i włączyć urządzenie. Jakiegoś lejka nie masz na koncie, dopytaj w BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm LTE
Oczywiście, test krzyżowy wykonany. Brak rezultatów. Wynik w załączniku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm LTE
Zmienione na ipv4 oraz na ipv6 cat to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny dla firm LTE
Lub na czacie http://orange.pl/kontakt - może masz lejek lub coś grzebią na nadajnikach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś