Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z hotspotem


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z hotspotem

Witam, od paru dni mam problem z hotspotem. Mianowicie po przekroczeniu prędkości 5Mb/s, prędkość ta  spada natychmiastowo do max 1Mb/s. Na telefonie, z którego robię hotspot, prędkość wynosi ponad 120Mb/s. Aktualnie korzystam z usługi '100 GB LTE nielimitowane do 5Mb/s'. Moje aktualne wykorzystanie to 14,62/100 GB. Mam zasięg LTE+, telefon z którego korzystam to Samsung Galaxy S10. Aktualnie korzystam z domyślnego apn, szukałem na forum konfiguracji, lecz bez skutku. Dodam, że na każdym urządzeniu, które podłączone jest do hotspotu dzieje się tak samo, zaraz po przekroczeniu 5Mb/s prędkość spada.

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problem z hotspotem

Czy urządzenia które łączą się z hotspotem robią to 2,4 czy 5 GHz?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z hotspotem

Laptop podłączony pod hotspot korzysta z pasma 5GHz.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z hotspotem

@MokraRyba  w ustawieniach telefonu > Dane Mobilne, masz IPV4 czy IPV6, bo IPV6 stwarza problemy, ustaw IPV4 jeśli masz inaczej, są tylko dwie opcje, albo zła konfiguracja telefonu (Dane Mobilne), albo komputerów czy innego sprzętu, tam albo sterowniki albo konfiguracja.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z hotspotem

Zmiana z ipv6 na ipv4 nie przynosi rezultatów. Ze sprzętem raczej też wszystko gra, wczesniej nie miałem takiego problemu. Problem występuje od około tygodnia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problem z hotspotem

A pobierałes jakieś aktualizacje?
Anonim

Nie dotyczy

Problem z hotspotem


@MokraRybanapisał(-a)

Zmiana z ipv6 na ipv4 nie przynosi rezultatów. Ze sprzętem raczej też wszystko gra, wczesniej nie miałem takiego problemu. Problem występuje od około tygodnia.


Nie o rezultaty chodzi... masz ustawić IPV4, obecnie ustawienie IPV6 nic nie daje, czasami za to problemy są, skoro od tygodnia tak masz, to albo przeciążenie BTS, albo jakaś drobna usterka,wypada dopytać na Infolini.