- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z hotspotem
Witam, od paru dni mam problem z hotspotem. Mianowicie po przekroczeniu prędkości 5Mb/s, prędkość ta spada natychmiastowo do max 1Mb/s. Na telefonie, z którego robię hotspot, prędkość wynosi ponad 120Mb/s. Aktualnie korzystam z usługi '100 GB LTE nielimitowane do 5Mb/s'. Moje aktualne wykorzystanie to 14,62/100 GB. Mam zasięg LTE+, telefon z którego korzystam to Samsung Galaxy S10. Aktualnie korzystam z domyślnego apn, szukałem na forum konfiguracji, lecz bez skutku. Dodam, że na każdym urządzeniu, które podłączone jest do hotspotu dzieje się tak samo, zaraz po przekroczeniu 5Mb/s prędkość spada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z hotspotem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z hotspotem
Laptop podłączony pod hotspot korzysta z pasma 5GHz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z hotspotem
@MokraRyba w ustawieniach telefonu > Dane Mobilne, masz IPV4 czy IPV6, bo IPV6 stwarza problemy, ustaw IPV4 jeśli masz inaczej, są tylko dwie opcje, albo zła konfiguracja telefonu (Dane Mobilne), albo komputerów czy innego sprzętu, tam albo sterowniki albo konfiguracja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z hotspotem
Zmiana z ipv6 na ipv4 nie przynosi rezultatów. Ze sprzętem raczej też wszystko gra, wczesniej nie miałem takiego problemu. Problem występuje od około tygodnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z hotspotem
@MokraRybanapisał(-a)Zmiana z ipv6 na ipv4 nie przynosi rezultatów. Ze sprzętem raczej też wszystko gra, wczesniej nie miałem takiego problemu. Problem występuje od około tygodnia.
Nie o rezultaty chodzi... masz ustawić IPV4, obecnie ustawienie IPV6 nic nie daje, czasami za to problemy są, skoro od tygodnia tak masz, to albo przeciążenie BTS, albo jakaś drobna usterka,wypada dopytać na Infolini.