Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet mobilny a abonament telefoniczny

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Internet mobilny a abonament telefoniczny

Witam, problem jest następujący, otóż od początku trwania umowy zarówno tej na telefon (po przedłużeniu) oraz internetu mobilnego wraz z routerem Airbox oraz laptopem lenovo transfer danych, który przysługuje na usługę internetową (80 GB) był również dostępny na telefonie przez co nie naliczał mi dodatkowych opłat, w tym momencie nie ma pokazanego transferu w mój orange i abonament telefoniczny nie jest połączony z internetowym, a telefon wykupuje mi automatycznie pakiety danych, chociaż zawsze transfer na internet mobilny był połączony z telefonicznym i mogłem korzystać z transferu danych a transfer był pobierany z usługi internetowej... Co zrobić ? Proszę o pomoc...

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32803
  • 38997
  • 1390

Internet mobilny a abonament telefoniczny

Włącz usługę nie chcę schodków npm poprzez SMS o treści BLOKUJ na nr 80148. Współdzielenie będzie działać jeśli komórka i internet mobilny jest na jednym rachunku.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32803
  • 38997
  • 1390

Internet mobilny a abonament telefoniczny

Włącz usługę nie chcę schodków npm poprzez SMS o treści BLOKUJ na nr 80148. Współdzielenie będzie działać jeśli komórka i internet mobilny jest na jednym rachunku.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Internet mobilny a abonament telefoniczny

Jest na jednym rachunku i usługę tą też włączyłem


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32803
  • 38997
  • 1390

Internet mobilny a abonament telefoniczny

To po włączeniu nowe płatne pakiety nie powinny się już aktywować.

Jeśli nadal się włączają kolejne (nie licząc wcześniej aktywowanych), to skontaktuj się z BOK - jak? http://orange.pl/kontakt