- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, problem jest następujący, otóż od początku trwania umowy zarówno tej na telefon (po przedłużeniu) oraz internetu mobilnego wraz z routerem Airbox oraz laptopem lenovo transfer danych, który przysługuje na usługę internetową (80 GB) był również dostępny na telefonie przez co nie naliczał mi dodatkowych opłat, w tym momencie nie ma pokazanego transferu w mój orange i abonament telefoniczny nie jest połączony z internetowym, a telefon wykupuje mi automatycznie pakiety danych, chociaż zawsze transfer na internet mobilny był połączony z telefonicznym i mogłem korzystać z transferu danych a transfer był pobierany z usługi internetowej... Co zrobić ? Proszę o pomoc...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny a abonament telefoniczny
Jest na jednym rachunku i usługę tą też włączyłem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny a abonament telefoniczny
Jeśli nadal się włączają kolejne (nie licząc wcześniej aktywowanych), to skontaktuj się z BOK - jak? http://orange.pl/kontakt