- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Dzień doberek,
szukam odpowiedzi na pytanie dlaczego zabierane są cyklicznie kilobajty z mojego pakietu internetowego skoro transmisję danych mam wyłączoną? W opisie jest Internet i OW. Wczoraj, w ciągu 10 minut, zabrano 10 x po 200 kB. Czy ktoś coś może mi poradzić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W większości telefonów wyłączenie danych mobilnych nie blokuje całkowicie internetu (w sensie operatora). Np. Lokalizacja poprzez nadajniki sieci komórkowej m.in. w Orange jest rozliczana pod tą pozycją. Mogą to być też wirusowe aplikacje obchodzące ustawienia.
Na początek sugerowałbym wyłączyć lokalizację po sieci komórkowej (po satelitach może zostać). A potem należałoby przejrzeć listę aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W większości telefonów wyłączenie danych mobilnych nie blokuje całkowicie internetu (w sensie operatora). Np. Lokalizacja poprzez nadajniki sieci komórkowej m.in. w Orange jest rozliczana pod tą pozycją. Mogą to być też wirusowe aplikacje obchodzące ustawienia.
Na początek sugerowałbym wyłączyć lokalizację po sieci komórkowej (po satelitach może zostać). A potem należałoby przejrzeć listę aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i OW
Dzięki za szybki odzew. Posiadam telefon Sony Xperia Z coś tam 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i OW
A mogę poprosić o nakierowanie, bom kompletną blondynką 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i OW
Dzięki bardzo, znalazłam, aczkolwiek musiałam zgłębić się bardziej. Mam nadzieję, że pomoże. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i OW
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i OW
Jasne, na pewno się odezwę. Sama jestem ciekawa czy to pomoże 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i OW
Dzień dobry, chyba się udało 🙂 Tyle połączeń z biurem obsługi i z pomocą techniczną. Kilka złożonych reklamacji i nikt nie potrafił mi pomóc, a wystarczyło zapytać na forum. Od wczorajszej pomocy - cisza, zero zabranych kilobajtów. Mam nadzieję, że będzie już dobrze. Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam upalnie 🙂