- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej, mam problem.
A mianowicie od 4 dni (czyli od nowego okresu rozliczeniowego) nie działa mi Internet w telefonie. Owszem, pokazuje się na pasku, że jest włączone LTE, ale wchodząc w jakąkolwiek aplikację jest błąd połączenia. Na aplikacji mój orange wszystko wygląda w porządku, faktury są opłacone, rozmowy i sms-y działają bez problemu. Nigdy wcześniej tak nie miałam, czy ktoś wie jak to naprawić?
Z góry dziękuję za pomoc!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli tak, to pokaż jakie masz ustawienia punktu dostępu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli tak, to pokaż jakie masz ustawienia punktu dostępu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE
@Tamaryna sprawdź kartę SIM w innym telefonie. Jeżeli będziesz miał dostęp do internetu, to coś blokowane jest w obecnym telefonie lub masz nieprawidłowo ustawiony punkt dostępu.
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE
Dzięki, nie wpadłam na to aby uruchomić jeszcze raz. Pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE
Sorry, źle kliknęłam. Teraz jest już prawidłowo zaznaczone - pomogło ponowne uruchomienie telefonu.