Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet LTE

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Internet LTE

Hej, mam problem.

A mianowicie od 4 dni (czyli od nowego okresu rozliczeniowego) nie działa mi Internet w telefonie. Owszem, pokazuje się na pasku, że jest włączone LTE, ale wchodząc w jakąkolwiek aplikację jest błąd połączenia. Na aplikacji mój orange wszystko wygląda w porządku, faktury są opłacone, rozmowy i sms-y działają bez problemu. Nigdy wcześniej tak nie miałam, czy ktoś wie jak to naprawić? 

Z góry dziękuję za pomoc!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27679
  • 18534
  • 1219

Internet LTE

Próbowałeś ponownie uruchomić telefon?

Jeśli tak, to pokaż jakie masz ustawienia punktu dostępu

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27679
  • 18534
  • 1219

Internet LTE

Próbowałeś ponownie uruchomić telefon?

Jeśli tak, to pokaż jakie masz ustawienia punktu dostępu

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7268
  • 11621
  • 211

Internet LTE

@Tamaryna sprawdź kartę SIM w innym telefonie. Jeżeli będziesz miał dostęp do internetu, to coś blokowane jest w obecnym telefonie lub masz nieprawidłowo ustawiony punkt dostępu.

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Internet LTE

Dzięki, nie wpadłam na to aby uruchomić jeszcze raz. Pomogło. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27679
  • 18534
  • 1219

Internet LTE

Pomogło Ci ponowne uruchomienie czy konfiguracja APN? bo odpowiedź i zaznaczone rozwiązanie nie jest jednoznaczne 🙂
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Internet LTE

Sorry, źle kliknęłam. Teraz jest już prawidłowo zaznaczone - pomogło ponowne uruchomienie telefonu.