- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego mam zablokowane nadal usługi jeżeli opłaciłem wszystkie faktury w czwartek 14.05.20 ?
_________
* Ze względy na charakter zagadnienia temat przeniesiony z działu Sieć i dostępność usług - moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A w jaki sposób opłaciłeś? Środki mogły nie dojść na konto Orange a jak doszły mogły nie być rozliczone na poczet konkretnych faktur.
🔔 Więcej na temat deklaracji wpłaty przeczytasz tutaj ➡ https://www.orange.pl/omnibook/faktury-po-terminie-platnosci-deklaracja-wplaty#
_____________
* Dodano link do artykułu – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A w jaki sposób opłaciłeś? Środki mogły nie dojść na konto Orange a jak doszły mogły nie być rozliczone na poczet konkretnych faktur.
🔔 Więcej na temat deklaracji wpłaty przeczytasz tutaj ➡ https://www.orange.pl/omnibook/faktury-po-terminie-platnosci-deklaracja-wplaty#
_____________
* Dodano link do artykułu – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
Przelew przez bank. Sprawdziłem w ten sam dzień około 1 godziny na koncie Orange i mam nadpłatę czyli przelew dotarł i nadal mam blokadę. Nie wiem o co chodzi.☹️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
Na mój Orange masz opcję na odblokowanie usług?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
Tak uruchomilem i to kilka razy . Nie mam takiej opcji na mój orange żeby odblokować. Nawet dzwonię ale tam tylko komputer się odzywa że moje usługi są zablokowane.
_____________
* Usunięto pusty spoiler – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
Spróbuj połączyć się z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
Nie mam kilku kont klijenta😀 jak dzwonię do nich to zgłasza się komputerowy max i nie idzie się z nimi połączyć
A może jakiś e mail istnieje żeby do nich napisać i żeby to w jakiś sposób ogarnęli?
_____________
* Scalono dwa posty – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
Oki dziękuję bardzo za informację. Umowa kończy mi się w sierpniu także będę rozważał przejść do innego operatora jeżeli to ma wyglądać w taki sposób. Dzięki za pomoc👍 pozdrowienia i zdrówka😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług.
@marlos28Witam, jak połączysz, się z Max to powtarzaj, chce rozmawiać z konsultantem 3 lub 4 razy wtedy cię przełączy, Max do konsultanta ewentualnie spróbuj numeru 19393 lub czat Orange jak kolega niżej mówi.
- « Poprzedni
- Następny »