Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet LTE

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Internet LTE

Hej, mam problem.

A mianowicie od 4 dni (czyli od nowego okresu rozliczeniowego) nie działa mi Internet w telefonie. Owszem, pokazuje się na pasku, że jest włączone LTE, ale wchodząc w jakąkolwiek aplikację jest błąd połączenia. Na aplikacji mój orange wszystko wygląda w porządku, faktury są opłacone, rozmowy i sms-y działają bez problemu. Nigdy wcześniej tak nie miałam, czy ktoś wie jak to naprawić? 

Z góry dziękuję za pomoc!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet LTE

Próbowałeś ponownie uruchomić telefon?

Jeśli tak, to pokaż jakie masz ustawienia punktu dostępu

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet LTE

Próbowałeś ponownie uruchomić telefon?

Jeśli tak, to pokaż jakie masz ustawienia punktu dostępu

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Internet LTE

@Tamaryna sprawdź kartę SIM w innym telefonie. Jeżeli będziesz miał dostęp do internetu, to coś blokowane jest w obecnym telefonie lub masz nieprawidłowo ustawiony punkt dostępu.

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Internet LTE

Dzięki, nie wpadłam na to aby uruchomić jeszcze raz. Pomogło. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Internet LTE

Pomogło Ci ponowne uruchomienie czy konfiguracja APN? bo odpowiedź i zaznaczone rozwiązanie nie jest jednoznaczne 🙂

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Internet LTE

Sorry, źle kliknęłam. Teraz jest już prawidłowo zaznaczone - pomogło ponowne uruchomienie telefonu.