- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Parę miesięcy temu podpisałem umowę z Orange na usługę Internet LTE dla domu. Mam do was następujące pytanie. Nie wiem od którego dnia rozpoczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Czy wzmianka na ten temat jest gdzieś w umowie? Od momentu podpisania umowy nie korzystałem wiele z tego Internetu, dlatego nie wiem gdzie szukać.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powinno być na Mój Orange lub skontaktuj się z infolinią 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powinno być na Mój Orange lub skontaktuj się z infolinią 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy
Będziesz miał taką informację na Mój Orange, Okres tak jak kolega wspomiał przydzielany jest automatycznie, okresy zaczynaja się co około 3 dni i dostajesz pierwszy po aktywacji usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy
Nic dodać, nic ująć 🙂 Pełen profesjonalizm 🙂 Zrób tak jak piszą koledzy, mają rację w 101% 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy
Już znalazłem, dziękuję wszystkim za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy
To super, @Piotrekk85 to mega spacjalista, więc widzę że odznaczyłeś go zielonym medalem i jest git 🙂 Pozdrawiamy i z każdym problemem do nas zapraszamy 🙂