Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 3
  • 0

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

Witam. Parę miesięcy temu podpisałem umowę z Orange na usługę Internet LTE dla domu. Mam do was następujące pytanie. Nie wiem od którego dnia rozpoczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Czy wzmianka na ten temat jest gdzieś w umowie? Od momentu podpisania umowy nie korzystałem wiele z tego Internetu, dlatego nie wiem gdzie szukać.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

W umowie tego nie ma. Okres rozliczeniowy (jeśli jesteś nowym klientem) przyznawany jest dynamicznie.
Powinno być na Mój Orange lub skontaktuj się z infolinią 510100100.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

W umowie tego nie ma. Okres rozliczeniowy (jeśli jesteś nowym klientem) przyznawany jest dynamicznie.
Powinno być na Mój Orange lub skontaktuj się z infolinią 510100100.

Pracuję w Orange
  • 356
  • 485
  • 25

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

Będziesz miał taką informację na Mój Orange, Okres tak jak kolega wspomiał przydzielany jest automatycznie, okresy zaczynaja się co około 3 dni i dostajesz pierwszy po aktywacji usługi

Anonim

Nie dotyczy

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

Nic dodać, nic ująć 🙂 Pełen profesjonalizm 🙂 Zrób tak jak piszą koledzy, mają rację w 101% 🙂

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 3
  • 0

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

Już znalazłem, dziękuję wszystkim za pomoc.

Anonim

Nie dotyczy

Internet LTE dla domu- okres rozliczeniowy

To super, @Piotrekk85 to mega spacjalista, więc widzę że odznaczyłeś go zielonym medalem i jest git 🙂 Pozdrawiamy i z każdym problemem do nas zapraszamy 🙂