- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
kilkanaście dni temu podpisałem umowe na INternet LTE dla domu 150GB.
Niepokoi mnie kilka rzeczy w moim koncie. Gdy włącze zakładkę bieżące wykorzystanie widzę coś takiego
Dlacego w kategorii internet widzę 60 GB a nie 150? Co się stanie po przekroczeniu tej granicy?
Dodtakowo mam bonus w postaci "Internet mobilny bez limitów od północy do 8.00" a nie zauważyłem aby nocny transfer nie został doliczany do zużycia pakietu internetu.
Czy ja nie rozumiem czegoś w działaniu tych usług?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poza tym po screenie widać, że u Ciebie okres rozliczeniowy się skończył wczoraj. Te 60 GB dotyczy limitu poza strefę/po wykorzystaniu GB ze strefy/lub na inne karty na wspólnym rachunku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
@jabol333Jak czegoś nie rozumiesz to zadzwoń do BOK 510 100 100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
@Anonim, Oczywiścię, że mogę zadzwonić ale postanowłem najpierw zapytać tutaj, ponieważ uznałem, że szybciej uzyskam odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
@jabol333Jak widze dobrze to pozostało tobie 60GB z 150GB, czyli wykorzystałeś 90GB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poza tym po screenie widać, że u Ciebie okres rozliczeniowy się skończył wczoraj. Te 60 GB dotyczy limitu poza strefę/po wykorzystaniu GB ze strefy/lub na inne karty na wspólnym rachunku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
Tak, pierwszy niepełny okres rozliczeniowy skończył się wczoraj.
Wydaje mi się, że problemem jest to, że dane odliczane są u mnie właśnie z tego pakietu 60GB ( choć znajduję się w stefie domowej) - lub tylko mi się wydaje że są pobierane z tego pakietu.
Dzisiaj zużyłem ok 16GB danych. W aplikacji mobilnej w zakładce "Stan konta" widzę, że zużyłem 16GB ale w pakietach "w strefie InternetDOM" widzę, że pozostaló 150GB a w pakiecie Orange Free NET 60GB.
Dla mnie oznaczałoby to, że te dane nie są bpobierane nie wiem skąd.
Nie wiem też dlaczego napisane jest, że "okres skończył się wczoraj" a nie, że skończy się 4.03.2017
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
Jak skończył się wczoraj, to skończy się kolejne 3.03.2017. Kwestia nazewnictwa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
Jedno ważne pytanie. Aktywowałeś strefę domową na mój orange? Jeżeli nie to powinno Ci ściągać z tych 60 gb poza strefą bo fizycznie nie masz wyznaczonej strefy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
Tak, oczywiście - wyznaczyłem i współrzędne które otrzymałem mailem wyglądają na prawidłowe.
Korzystająć z aplikacji Orange na Andoida znalazłem coś takiego:
Wygląda na to, że internet jest pobierany ze strefy domowej - bardzo dobrze.
W takim razie jak sprawdzić czy na pewno nie są odliczane MB w przypadku transferu po północy? nie ma tego uzględnionego w statystykach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE dla domu - mniejszy limit
Ot i jest odpowiedź. Działa 😄 ostatnie pole to twoja strefa domowa z której już coś schodzić zaczęło czyli działa 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »