Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

Witam Serdecznie,

 

Czy jest ktoś kompetentny lub po prostu życzliwy i może pomóc mi rozwiązać mój problem z usługą internet LTE Biurowy.

 

Sprawa ciągnie się od 2 tygodni, dodam że reklamacja została uznana obiecano mi naprawę błędów w 24h natomiast nic się nie zmieniło w większym stopniu.

 

W skrócie, pewnego dnia zadzwonił "przesympatyczny" konsultant oferujący zmniejszenie opłat za 7 usług w Orange jakie posiadamy... z naszej strony byliśmy otwarci na propozycję jak się okazało to był błąd.

 

Konsultant niestety obiecywał gruszki na wierzbie, nie dokształcił się z nowej oferty.

 

Na dzień dobry konsultant tak zaczarował, że kartę dodatkową zamienił w kartę główną, a karta główna została zablokowana (zastrzeżona), karty używane są w różnych miejscach i to uniemożliwiło dostęp do internetu przez kilka dni.

 

Po rozmowie z BOK przesłano nam dwie nowe karty główną i dodatkową - ostatecznie po tygodniu udało się uzyskać karty SIM.

 

To jednak był tylko przedsmak problemów, jak się okazało konsultant oferując niższe rachunki zmniejszył pakiet z 999GB do 200GB - złożyliśmy reklamację na wprowadzenie w błąd przez niedouczonego konsultanta, reklamacja oczywiście została rozpatrzona pozytywnie, pracownik przyznał że my jasno podkreślaliśmy że Internet ma pozostać bez zmian łącznie z dodatkowymi usługami (tj Orange VPN).

 

Pracownik "opiekujący się" reklamacją poinformował o tym że usługa może nie działać przez dobę, po czym wszystko ma wrócić do normalności. Niestety zamiast 200GB mamy 508GB z tego już cały pakiet został wykorzystany.

 

W obecnej chwili internet jest dostępny z lejkiem, za 2 tygodnie odnawia się dopiero nasz pakiet, a ja mam do przekopiowania z dysku sieciowego do Onedriva około 150GB zdjęć.

 

Męczę konsultantów pytaniami, czy coś ruszyło dalej w sprawie pakietu GB, dziś dowiedziałem się ze sprawa wróciła do sprzedawcy celem zmiany pakietu - obawiam się że biedak sobie z tym nie poradzi, tylko sprawa będzie się ciągła tygodniami.

 

Reasumując doskonale wiem, że Orange stara się naprawić błąd znam cały przesympatyczny skrypt konsultantów na infolinii, wiem również o terminach rozpatrzenia reklamacji.

Natomiast ona została już rozpatrzona tylko realizacji jej brak...

 

Sorry za wywód, liczę że są tutaj osoby które mogą "popchnąć" temat proszę tylko o normalny pakiet 999GB na karcie głównej i co najmniej 60GB na dodatkowej (wiem przy przedłużeniu jest 80GB) 

 

Pozdrawiam

Damian

 

 

 

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

Niestety z poziomu forum nikt Ci nie pomoże w indywidualnej sprawie. Złóż kolejną reklamację jeśli sprawa nie jest rozwiązana.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

Jak się okazuje nie jestem jedyny który został oszukany.

 

https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Internet-firmowy-999GB-Aneks-do-umowy-nie-zgodny-z/m-p/142815#M1...

 

 

Kiedy współpracowałem kilka lat temu z Orange szkolenia w SABIE były obowiązkowe, teraz jedyne szkolenie to byle sprzedaż była.

 

Może ktoś się zainteresuje tematem, zanim Klienci się zbuntują i zrobią "reklamę" Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

Saba? Przecież od lat w kodzie widać poprawne odpowiedzi. Konkurencja wcale nie ma lepszych platform do e-learningu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

@Piotrekk85 Masakra...

 

Ok wiem podręcznik Orange miał z 80 stron rozumiem, że część z informacji było mało potrzebne, ale podstawy wypadało by znać.

 

Sabe wiem jak się robiło i pewnie robi do dziś bo jako jedyny zaliczałem testy wszystkim w firmie.

 

Pomijam że 70% ludzi z którymi pracowałem jak przechodzili z serwusa do optiposa to płakali że muszą coś na nim sprzedać.

 

Wracając do tematu, z jednej strony staram się być cierpliwy i miły dla konsultantów nie zasypywać ich zgłoszeniami, a z drugiej człowiek dostaje palpitacji serca jak słyszy że temat rozwiązany ma wszystko działać reklamacja uwzględniona a efektów brak, ani korekty wspomnianej za brak usługi, ani większego pakietu.

 

Sprawa trafiła do sprzedawcy, nie wiem jak teraz kiedyś wypisywało się ręcznie umowę, obawiam się że ten "przesympatyczny" nie wie jak ma to zrobić DS zwykle też miał w poważaniu problemy sprzedawców bo nie był w pewnym sensie od tego...

 

i krew człowieka zalewa, że sam wie więcej po tylu latach poza Orange jak Ci nowi co mają tylko przynosić zysk nie ważne jak może Klient się nie połapie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

Osoba rozpatrująca reklamację sama powinna wszystko naprawić.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet LTE Biurowy - problem z GB, reklamacja uznana problem pozostał

@Piotrekk85 dobrze napisałeś "powinna" nie wiem jak to działa w praktyce, bo nie pracowałem w salonie Orange a w AKA.

 

Po osobie która rozpatruje reklamację ślad zaginął nie odpowiada na e-maile konsultantów, na notatki również z tego co wiem.

 

Zapewniała o zwiększeniu pakietu w 24h w poniedziałek będzie tydzień i nic się nie zmienia, poza tym że przez ten czas wykorzystałem cały pakiet danych i do nowego cyklu mam 2 tygodnie oczekiwania.