- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament "Int LTE dla Firm Zaawansowany", właśnie w firmie wykorzystaliśmy podstawowy pakiet danych, o czym poinformował nas orange w esemesie ale zostało nam jeszcze 100gb z "Nielimitowane połączenia LTE", jak to działa? W regulaminie jest napisane, że automatycznie z tego po wykorzystaniu limitu powinno z tego brać, ale czy na pewno i w każdych przypadkach czy mogę za tydzień się zdziwić na fakturze, że dostanę jakieś obciążenie do abonamentu..?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Int LTE dla Firm Zaawansowany - Nielimitowane połączenia LTE
dziękuję śliczne 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Int LTE dla Firm Zaawansowany - Nielimitowane połączenia LTE
@hesper
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu przez │Opcje posta → Zaakceptuj jako rozwiązanie│ , jeżeli okazał się przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Int LTE dla Firm Zaawansowany - Nielimitowane połączenia LTE
Podłączam się do tematu - mam ten sam pakiet "Nielimitowane połączenia LTE" - ale w abonamencie dla osób fizycznych.
Jak to działa tutaj, bo pakiet aktywny i ciągle 100GB do wykorzystania i ani drgnie (tak jak internet)