Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

[ Edytowane ]

Witam serdecznie.

Może tutaj mi ktoś pomoże.

Posiadam abonament Internet domowy LTE za 79,99zł w którym jest łącznie 250GB oraz szczęśliwe godziny i teraz mam dwa pytania.

1. Jak dokładnie wygląda sprawa ze szczesliwymi godzinami i co nalezy zrobić żeby z nich korzystać?? Bo jeden konsultant mówi że to samo automatycznie inny że należy zresetować router a jeszcze inny że należy rozpocząć pobieranie lub wysyłanie po 24 i zakończyć do godziny 8 bo jesli zacznę ściagać plik o 24:15 a zakończe o 10 rano to cały pakiet wykorzystany zostanie mi odjety z mojego pakietu. Kto ma rację??

 

2. W jaki sposób mogę się dowiedzieć ile wykorzystałem pakietu danych w ramach abonamentu pomijając szczęsliwe godziny bo one chyba nie są brane pod uwagę w informacji o stanie pakietów przynajmniej tak to rozumiem. Bo na Flyboxie jest chyba cały ruch pokazany danych przynajmniej tak to widzę.

 

Proszę o odpowiedź.

 

Jeszcze mam jedno pytanie takie bonusowe i wysyłam zdjęcie do tego pytania.

ukryty nr.png

 

Desktop 05-11-2019 20-11-14-794.png

 

W tej samej chwili gdy robiłem zdjęcie prowadziłem rozmowę z konsultantem który informował mnie że nie mam żadnego pakietu dostępnego a przecież na stronie "mój orange" pokazuje coś innego więc o co tu chodzi??

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 685
  • 564
  • 21

INTERNET DOMOWY 4G LTE

[ Edytowane ]

Po pierwsze, z rzutu ekrany usuń widoczny numer telefonu !!!!

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 685
  • 564
  • 21

INTERNET DOMOWY 4G LTE

[ Edytowane ]

W moim przypadku było tak, że ja nie wyłączałem routera.

Przykład: Pobieranie danych rozpoczęcie o 23.15, zakończenie o 10 rano - między godzinami 0.00 - 8.00 uwzględniony pakiet szczęśliwe godziny, z 250 GB był liczony czas 45 min przed północą oraz 2 godziny od 8 rano.

Sprawdzane na aplikacji mój Orange, zainstalowanym na smartfonie.

Faktycznie, mnie też konsultanci informowali o restarcie routera, ale ja nigdy tego nie robiłem.

Stan pakietu możne pokazywać z opóźnieniem, które może wynosić nawet 48 godzin. Najczęściej aktualizuje się po kilku godzinach.

 

EDIT

Zauważyłem, że jak wykonałem restart routera, to aktualizacja limitu transferu wskakiwała po kilku minutach lub jak skończył mi się limit.

 

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

No ok ale teraz tak. Jesli np ściagam grę która ma 200GB i zaczynam o 23.50 a kończy się pobieranie o 9 to czy cały jeden plik zostanie potraktowany jako darmowy transfer czy cały plik zostanie mi zabrany bo tego nie rozumiem mało tego, proszę spojrzeć na zdjęcie.

Desktop 05-11-2019 21-38-49-901.pngDesktop 05-11-2019 21-38-02-743.pngDesktop 05-11-2019 21-37-46-373.pngDesktop 05-11-2019 21-37-33-605.pngDesktop 05-11-2019 21-36-57-22.png
Desktop 05-11-2019 21-36-17-680.png

I kto mi to wyjaśni?? Szczególnie zdjęcia z godzin transferowych co to znaczy 0:00 - 68GB albo 1:44 - 52GB co to znaczy?? że cos pobierałem ale mi nie zabrało z pakietu czy zabrało bo już sam nie wiem.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 24270
  • 12430
  • 1120

INTERNET DOMOWY 4G LTE

A masz szczęśliwe godziny aktywne w usługach?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 685
  • 564
  • 21

INTERNET DOMOWY 4G LTE

Wykaz z aplikacji, czy strony internetowej trochę rządzi się swoimi prawami. Nie wiem do końca, od czego to zależy i jaki czas do zliczania jest brany pod uwagę. W aplikacji Mój Orange, również tak często jest podawane. Ewidentnie widać, że informacje o pobranym transferze na stronie bądź w apce mają charakter poglądowy.

Sugerowałem się bilingiem, który przychodził mi z fakturą na koniec miesiąca. Otrzymywałem e-mailem. Tam był dokładny czas podany zużycia limitu transferu danych i dokładne godziny przypisane do pobieranego transferu. Niestety, wgląd tylko raz w miesiącu.

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

No tak płacę 5 zł miesięcznie

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

[ Edytowane ]

No ja wszystko rozumiem ale jeśli dzwonię 5 razy do biura i 3 razy gadam przez czat i żaden konsultant nie jest wstanie mi powiedzieć jak dokładnie działa usługa "szczęśliwe godziny" jak je sprawdzić itd to znaczy że coś jest nie halo prawda??

Wczoraj w nocy ewidentnie pobrało mi z pakietu bo dzisiaj dzwoniłem i konsultant zrobił reklamacje - pytam się go czy tylko dzisiaj czy też może przez cały okres trwania umowy a on że tylko dzisiaj to ja się go pytam jak ja mogę to sprawdzić żeby wiedzieć a on że tylko to co jest w profilu mój orange. A sami widzicie że tam jest jeden wielki kibel (kibel to nie przekleństwo)

Specjalnie czekam do 24 i wtedy ściągam duże pliki i wysyłam też sporo i jak ja mam wiedzieć czy faktycznie ten czas od 24 do 8 rana nie pobiera mi z pakietu???

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 24270
  • 12430
  • 1120

INTERNET DOMOWY 4G LTE

Pobierz pdf z fakturą za poprzedni okres. Tam w rozliczeniu internetu powinny być piktogramy z jakiego pakietu poszło. Bo na Mój Orange u Ciebie po screenach dokładnie nie widać z czego dane GB zostały rozliczone.
.
0 Lubię to
Odpowiedz