- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skoro Orange jest tak zaawansowanym i nowoczesnym providerem usług komunikacyjnych to dlaczego nie weryfikuje adresów e-mail swoich klientów i w dobie wszechobecnych procedur bezpieczeństwa tak naiwnie wierzy osobom, które wypisują bzdury w formularzach.
Większość portali internetowych, w których użytkownik chce założyć konto wysyła wiadomość na podany przez niego email. Wiadomość zawiera albo link albo kod weryfikacyjny. Jeśli użytkownik podał błędny email to nie będzie mógł go potwierdzić i będzie musiał podać adres doń należący.
W obecnej sytuacji Orange wysyła przypomnienia, ponaglenia i groźby na jakiś email, ale możliwe, że wiadomość trafia do kogoś innego.
Ja sam mam tego rodzaju problem i zastanawiam się co z tym zrobić.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja pisałem do Ciebie w sprawie tego tematu. Czy zastosowałeś się do tego, co napisali użytkownicy wyżej? Podpowiedzieli oni - bardzo słusznie - że sprawę trzeba zgłosić. Na tym forum nie podajemy danych weryfikacyjnych, także nie wiem jak chciałbyś, aby ktoś zadziałał. Skontaktuj się na czacie, czy przez infolinię, czy w salonie, powiedz co i jak. Doradca przekaże tą sprawę jako incydent i mail zostanie usunięty z naszych baz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
@Morpher ja bym zgłosił fakt na infolinii i jeśli nie rozwiążą tego problemu, wysłałbym listem poleconym pismo do Skierniewic na adres korespondencyjny Orange
To sprawa ochrony danych osobowych osób, których faktury są do Ciebie przesyłane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
@Morphernapisał(-a)W obecnej sytuacji Orange wysyła przypomnienia, ponaglenia i groźby na jakiś email, ale możliwe, że wiadomość trafia do kogoś innego.
Ja sam mam tego rodzaju problem i zastanawiam się co z tym zrobić.
ale którą stroną tego problemu jesteś? Dostajesz nieswoje faktury, czy Twoje faktury dostaje ktoś inny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
Dostaję faktury innego klienta.
Ja rozumiem, że adres e-mail może nijak nie odpowiadać imieniu czy nazwisku właściciela, ale w przypadku adresów firmowych/biznesowych to raczej jest istotne by była jakaś zbieżność.
Niestety menda podaje moje adresy e-mail w różnych firmach na ich formularzach, a barankom nie chce się wykonać banalnej weryfikacji.
BTW
Zweryfikowałem człowieka i nie jest to pierwszy raz. Gość zmienia operatorów i zmyśla dane.
Na infolinii traktują ten problem jako cybersecurity, a ja im daję delikwenta na tacy.
Szkoda tylko, że nie dostaję jakiejś informacji z banku z jego numerem konta, hasłem i innymi danymi, bo bym sobie przelewik na WOŚP zrobił.
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
@Morpher sprawa trudna, bo nie zastrzeżesz adresu mailowego.
Warto to jednak mieć na piśmie od operatora w przypadku nadużyć ze strony tego naciągacza. Na zimne dmuchaj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
Faktycznie w tym przypadku jedynie kontakt z obsluga lub salonem.
Jakby tak pomyslec o doswiadczeniach w Orange, ale tez w bankach i innych firmach, to w sumie nikt nigdy nie weryfikowal mojego maila.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
Orange właśnie poinformował mnie, że uważa sprawę za rozwiązaną, chociaż nie kiwnęli palcem i znowu przyszło ponaglenie dla tego faceta. Poinformowali mnie, że jeśli ja nie wskaże, która odpowiedź jest rozwiązaniem to sami sobie wybiorą.
Więc odpowiadam tu sam sobie, by nie zamknęli tematu.
ORANGE jesteście niepoważni.
Tak sobie teraz pomyślałem, że może powinienem zgłosić sprawę do RODO.
Kilka milionów kary może zdziałać cuda.
___________________
*Scaliłem wpisy - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja pisałem do Ciebie w sprawie tego tematu. Czy zastosowałeś się do tego, co napisali użytkownicy wyżej? Podpowiedzieli oni - bardzo słusznie - że sprawę trzeba zgłosić. Na tym forum nie podajemy danych weryfikacyjnych, także nie wiem jak chciałbyś, aby ktoś zadziałał. Skontaktuj się na czacie, czy przez infolinię, czy w salonie, powiedz co i jak. Doradca przekaże tą sprawę jako incydent i mail zostanie usunięty z naszych baz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury od innych klientów
Co z tego, że pisałeś.
Sprawę zgłosiłem kilka razy i za każdym razem jestem ignorowany i traktowany jak debil.
Zgłosiłem na czacie, przez infolinię i przez wasz "specjalny" portal do zgłaszania zagrożeń cyberbepieczeństwa tak jak przekazał mi wasz konsultant.
Ogarnijcie się.
Znacie sprawę i nie udawajcie Greków.
Mam po dziurki w nosie waszej arogancji.
Coraz bardziej podoba mi się IDEA zgłoszenia problemu do UODO.
Zgodnie z prawem odpowiadacie za dane osobowe waszych klientów, a udostępniacie je nie mając żadnej pewności, iż trafiają do odpowiedniego odbiorcy.
To waszym zadaniem jest zadbanie o ich właściwe przetwarzanie.
To wy nie reagujecie na wielokrotne zgłoszenia tego problemu.
_______________________
*Edytowałem treść - moderator Wojciech.