Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktura

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Faktura

Mam problem odnośnie faktur, 2-gi miesiąc faktury nie dochodzą na maila. Na aplikacji mogę pobrać fakturę ale jest bez billingu a potrzebuję sprawdzić swój. Co robić? Czat z konsultantem - nie ma wolnego konsultanta, połączenie z konsultantem - biały ekran i "Pobieram dane...". Gdzie można zadzwonić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Faktura

Bezpośrednio na numer 510100100.

Sugerowałbym sprawdzić folder spam lub inne na poczcie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Faktura

Bezpośrednio na numer 510100100.

Sugerowałbym sprawdzić folder spam lub inne na poczcie.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Faktura

Sprawdzałem 🙂


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Faktura

Na stronie orange.pl po zalogowaniu możesz pobrać samodzielnie fakturę z rachunkiem szczegółowym (można powiedzieć że bilingiem).


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Faktura

No tak ale jednak po coś ta opcja jest. A takie pytanie z innej beczki, czy za połączenie z numerem 510 100 100 się płaci? (posiadam abonament wszystko nielimitowane)


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Faktura

Zależnie od oferty jaką posiadasz. W cennikach obecnie obowiązujących ofert jest to 29 groszy za minutę.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Faktura

@fakebr0 Czy któraś z odpowiedzi była pomocna? Jeśli tak oznacz ją proszę jako rozwiazanie, to pomaga innym szybko wyszukać informacje. Emotikon: Szczęśliwy