- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam problem odnośnie faktur, 2-gi miesiąc faktury nie dochodzą na maila. Na aplikacji mogę pobrać fakturę ale jest bez billingu a potrzebuję sprawdzić swój. Co robić? Czat z konsultantem - nie ma wolnego konsultanta, połączenie z konsultantem - biały ekran i "Pobieram dane...". Gdzie można zadzwonić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sugerowałbym sprawdzić folder spam lub inne na poczcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sugerowałbym sprawdzić folder spam lub inne na poczcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura
Na stronie orange.pl po zalogowaniu możesz pobrać samodzielnie fakturę z rachunkiem szczegółowym (można powiedzieć że bilingiem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura
No tak ale jednak po coś ta opcja jest. A takie pytanie z innej beczki, czy za połączenie z numerem 510 100 100 się płaci? (posiadam abonament wszystko nielimitowane)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura
Zależnie od oferty jaką posiadasz. W cennikach obecnie obowiązujących ofert jest to 29 groszy za minutę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś