- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry
Zakończenie umowy OL z dniem 22.02.2022, wystawiona faktura za okres 19.02-18.03.2022 z terminem płatności 07.03.2022.
Czy mam za nią zapłacić czy czekać na korektę?
_____________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jatyk1 czy faktura wystawiona z kwotą za pełny okres rozliczeniowy? czy wypowiedzenie na pewno doszło do skutku? jeśli odpowiedź na obydwa pytania brzmi "TAK" to powinna być wystawiona faktura z korektą, moja propozycja to kontakt z BOK w celu wyjaśnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura - pomimo zbliżającej się daty końca umowy, mam naliczoną za następny okres
@jatyk1 Jeśli całkowicie rezygnujesz z usług , to warto ustalić wysokość należności ostatniego okresu rozliczeniowego względem zdjęcia usługi i tyle właśnie zapłacić. Nie wygenerujesz zbędnego ruchu wpłat i zwrotów. Dziwi mnie, że już ta ostatnia faktura nie zawierała kwoty należnej w związku z zakończeniem umowy. Na Infolinii powinieneś się dowiedzieć ile wynosić będzie należna kwota i tyle właśnie zapłacić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jatyk1 czy faktura wystawiona z kwotą za pełny okres rozliczeniowy? czy wypowiedzenie na pewno doszło do skutku? jeśli odpowiedź na obydwa pytania brzmi "TAK" to powinna być wystawiona faktura z korektą, moja propozycja to kontakt z BOK w celu wyjaśnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura - pomimo zbliżającej się daty końca umowy, mam naliczoną za następny okres
@jatyk1napisał(-a)Dzień dobry
Zakończenie umowy OL z dniem 22.02.2022, wystawiona faktura za okres 19.02-18.03.2022 z terminem płatności 07.03.2022.
Czy mam za nią zapłacić czy czekać na korektę?
Musisz zapłacić tą fakturę. Potem wystąp o korektę, bo umowa wygasa z operatorem, nadpłatę zwrócą ci na podany nr konta bankowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura - pomimo zbliżającej się daty końca umowy, mam naliczoną za następny okres
@jatyk1 faktury za usługi w Orange zawsze są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy z góry. Najlepiej by było opłacić całą fakture, a po zakończeniu umowy wystąpić o korektę i zwrot nadpłaty.
Można również skontaktować się z konsultantem: infolinia, czat i ustalić opłatę za okres proporcjonalny, ale tu istnieje ryzyko, że jak coś zostanie źle zaksięgowane, to mogą się domagać opłaty z karą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura - pomimo zbliżającej się daty końca umowy, mam naliczoną za następny okres
Tak , umowa rozwiązana ( w związku ze zmianą oferty programowej), nic już nie jest aktywne.
Nie ma innej możliwości jak zapłata a potem prośba o korektę ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura - pomimo zbliżającej się daty końca umowy, mam naliczoną za następny okres
@jatyk1 tak jak pisałem wyżej, skontaktuj się z BOK, konsultant Ci wszystko wyjaśni, on ma wgląd w Twoje konto i poda najlepsze rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura - pomimo zbliżającej się daty końca umowy, mam naliczoną za następny okres
Tak właśnie, faktura skorygowana 🙂
Dziękuję wszystkim.