- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
Dzięki, właśnie jestem w trakcie tworzenia pisma z odpowiedzią do działu technicznego. Jak bym się go pozbywał to mogę Ci sprzedać. Bateria nówka, bo jeszcze ani razu jej nie wkładałem. Zasilanie leci po USB 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
Dzisiaj poszło jeszcze jedno zgłoszenie. Napisałem im 2 strony A4 tak szczegółowo, że chyba nie mieli o co zapytać. Nie wiem czy ktoś się zlitował i coś zrobił, ale tak czy siak zaczeło działać! Upór czasem popłaca 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
Problem jednak wrócił z tym, że teraz w określonych godzinach raz działa, a raz nie. Sesja nie jest przerywana, więc korzystam cały czas z tego samego IP.
@Anonim mam pytanie odnośnie tego VPN od Orange. Czy to jest taki prawdziwy VPN, który dodatkowo szyfruje dane czy daje nam to tylko zewnętrzny adres IP?
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
@shevchenko1987_, z tym szyfrowaniem to szczerze wątpię...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
@Anonim, szkoda. Myślałem, że jest to chociaż pełnowartościowy VPN. A powiedz mi, czy też masz oferte internetu mobilnego dla firm? Działa Ci APN: internetipv6?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
Witam po dłuższej nieobecności.
Sprawa dalej nie rozwiązana. Zrobiłem kilka zgłoszeń i jestem dalej w lesie. Dział techniczny kazał mi wskazazać godziny wywoływania/pingowania witryny mbank.pl. Podałem zrobiłem nawet zrzuty ekranu. Mija kilka dni, a oni odpisują, że nie widzą połączeń z mojej karty?! Czyli wynika, że mam totalny nolimit, bo licznik danych nie działa od 14 września, oni w systemie nic nie widzą, to z czyjej puli jak korzystam? Później kolejne zgłoszenie. Opisane z takimi szczegółami, że już bardziej się nie da. Powtórka z rozrywki. Dalej nie widzą połączeń. Jednego dnia były prześwity i przez 2-3 godziny działało. Później powrót do stanu poprzedniego.
Czy jest ktoś na tym forum mających znajomości w dziale technicznym i poleci mi kompetentego pracownika, który zrozumie mój problem i naprawde będzie w stanie pomóc? Bo to przestało już być śmieszne. Jak mam im wytłumaczyć, że absolutnie nie jest to problem ze sprzętem. Wystarczy, że włoże kartę Play albo Plusa i śmiało mogę wchodzić na stronę mBanku. Nie mam też poblokowanego firewalla, blokad antywirusowych i innych rzeczy. Tym bardziej, że na jednym komputerze mam 2 systemy i na internecie innego operatora działa. To samo w telefonie w połączonym po Wi-Fi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
Rzuciłam okiem orientacyjnie i nie wiem co im dadzą pingi skoro www.mbank.pl oraz mbank.pl w ogóle na ping nie odpowiadają i to jest zamierzone działanie.
Poza tym https://www.mbank.pl to strona szyfrowana, idzie po porcie 443. Pewnie mają w Twoim przypadku problem z blokadą połączeń szyfrowanych gdzieś po drodze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!
- « Poprzedni
- Następny »