Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!


Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Dzięki, właśnie jestem w trakcie tworzenia pisma z odpowiedzią do działu technicznego. Jak bym się go pozbywał to mogę Ci sprzedać. Bateria nówka, bo jeszcze ani razu jej nie wkładałem. Zasilanie leci po USB 🙂


Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Dzisiaj poszło jeszcze jedno zgłoszenie. Napisałem im 2 strony A4 tak szczegółowo, że chyba nie mieli o co zapytać. Nie wiem czy ktoś się zlitował i coś zrobił, ale tak czy siak zaczeło działać! Upór czasem popłaca 🙂


Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Problem jednak wrócił z tym, że teraz w określonych godzinach raz działa, a raz nie. Sesja nie jest przerywana, więc korzystam cały czas z tego samego IP. 

 

@Anonim mam pytanie odnośnie tego VPN od Orange. Czy to jest taki prawdziwy VPN, który dodatkowo szyfruje dane czy daje nam to tylko zewnętrzny adres IP? 

 

Pozdrawiam!

Anonim

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@shevchenko1987_, z tym szyfrowaniem to szczerze wątpię...


Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@Anonim, szkoda. Myślałem, że jest to chociaż pełnowartościowy VPN. A powiedz mi, czy też masz oferte internetu mobilnego dla firm? Działa Ci APN: internetipv6? 


Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Witam po dłuższej nieobecności. 

 

Sprawa dalej nie rozwiązana. Zrobiłem kilka zgłoszeń i jestem dalej w lesie. Dział techniczny kazał mi wskazazać godziny wywoływania/pingowania witryny mbank.pl. Podałem zrobiłem nawet zrzuty ekranu. Mija kilka dni, a oni odpisują, że nie widzą połączeń z mojej karty?! Czyli wynika, że mam totalny nolimit, bo licznik danych nie działa od 14 września, oni w systemie nic nie widzą, to z czyjej puli jak korzystam? Później kolejne zgłoszenie. Opisane z takimi szczegółami, że już bardziej się nie da. Powtórka z rozrywki. Dalej nie widzą połączeń. Jednego dnia były prześwity i przez 2-3 godziny działało. Później powrót do stanu poprzedniego.

 

Czy jest ktoś na tym forum mających znajomości w dziale technicznym i poleci mi kompetentego pracownika, który zrozumie mój problem i naprawde będzie w stanie pomóc? Bo to przestało już być śmieszne. Jak mam im wytłumaczyć, że absolutnie nie jest to problem ze sprzętem. Wystarczy, że włoże kartę Play albo Plusa i śmiało mogę wchodzić na stronę mBanku. Nie mam też poblokowanego firewalla, blokad antywirusowych i innych rzeczy. Tym bardziej, że na jednym komputerze mam 2 systemy i na internecie innego operatora działa. To samo w telefonie w połączonym po Wi-Fi.


Poziom 19, Pasjonat
  • 93
  • 25
  • 2

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Rzuciłam okiem orientacyjnie i nie wiem co im dadzą pingi skoro www.mbank.pl oraz mbank.pl w ogóle na ping nie odpowiadają i to jest zamierzone działanie.

 

Poza tym https://www.mbank.pl to strona szyfrowana, idzie po porcie 443. Pewnie mają w Twoim przypadku problem z blokadą połączeń szyfrowanych gdzieś po drodze.


Poziom 17, Komentator
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Jakby kogoś to jeszcze interesowało to tak... Zrobiłem kilka zgłoszeń. Technicy niczego nie znaleźli. Co najlepsze okazało się, że nie widzą wcale połączeń wychodzących z mojej karty SIM w swoim systemie. Także jako jedyny w kraju posiadam prawdziwy internet nolimit LTE, bo nigdzie nie nabija się ilość pobranych danych - ani po mojej stronie, ani po stronie Orange. Jedyna strata to jak mBank nie działał tak dalej nie działa.