Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dodatkowa SIM a ograniczenie transferu (lejek)


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 12
  • 0

Dodatkowa SIM a ograniczenie transferu (lejek)

Posiadam:

- abonament Plan Mobilny 85 (70 Gb internetu) e-sim w iPhone,

- dodatkową kartę SIM w routerze LTE.

Dzisiaj wykorzystałem pakiet internetowy (Pakiet data krajowa LiR) 70Gb, więc powinien włączyć się tzw. lejek do 1Mb/s.

W speedtest na iPhonie faktycznie jest włączony lejek o osiągane prędkości pobierania to w granicach 0,90-1 Mb/s, natomiast w routerze, gdzie jest włożona dodatkowa SIM lejka nie ma - prędkości w granicach standardowych.

 

Byłem pewien, że lejek dotyczy wszystkich kart w ramach jednej umowy, a tutaj miłe zaskoczenie.

Ktoś wie więcej na ten temat?

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19965
  • 57719
  • 784

Dodatkowa SIM a ograniczenie transferu (lejek)

@gwku najlepiej sprawdzić na infolinii: 510 100 100, bo jeżeli lejek na dodatkowej karcie SIM nie jest włączony, to mogą lecieć standardowe opłaty za MB i może być wysoki rachunek. Dobrze, jak by włączyć na dodatkowej karcie SIM lejek, aby nie były naliczone dodatkowe opłaty.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39017
  • 1390

Dodatkowa SIM a ograniczenie transferu (lejek)

Jaki masz plan na fakturze za dodatkową kartę sim do internet? ona zwykle ma swój oddzielny limit danych bo współdzielona karta nie łączy się z Planami Mobilnymi.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 12
  • 0

Dodatkowa SIM a ograniczenie transferu (lejek)

Jeszcze nie otrzymałem faktury za okres kiedy posiadam drugą kartę SIM.

Mam jeden Plan Mobilny.

069C10F8-052E-41F2-A9B1-D7B6723F47B2.jpeg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39017
  • 1390

Dodatkowa SIM a ograniczenie transferu (lejek)

To chyba jasne i uwzględniając to co pisałeś na początku. Masz 70GB na karcie głównej, a na dodatkowej jest 10GB. Ale screen z mój Orange pokazuje wykorzystanie obu pakietów. Widocznie jakiś bug w systemach Orange. Trzeba się cieszyć. Nie jest to też sytuacja o której pisał @ketrasaArtur bo nie masz nic ponad abonament.