- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego nie dostałem faktury?
Zawsze e-faktura przychodziła na mojego maila, niestety do dzisiaj najnowsza nie przyszła. W Mój Orange, tej faktury w formie PDF nie da się pobrać, a ja chcę ją mieć Nie wiem co się stało, do tej pory wszystko było okej, a żadnych ustawień nie zmieniałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego nie dostałem faktury?
Potrzebna jest bezpośrednia weryfikacja konta, dlatego w takim celu polecam kontakt z BOK jeśli informacja potrzebna jest na dziś, to zadzwoń, tylko połączenie jest płatne. Jeśli możesz zaczekać do Poniedziałku, to od g 7:00 po zalogowaniu się na Mój Orange dopytaj na Czacie (bezpłatnie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego nie dostałem faktury?
Proponuję kontakt telefoniczny lub czat, tu tej sprawy nie wyjaśnisz, to tylko forum i nikt nie ma wglądu w twoje konto czy usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego nie dostałem faktury?
@Zdenerwowany2 zakładam, że info o wystawieniu faktury dostałeś SMS, zobacz co piszą na stronie Orange Pytania i odpowiedzi dotyczące e-faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego nie dostałem faktury?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś