Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy teraz reklamacje to normalność w każdej firmie?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Czy teraz reklamacje to normalność w każdej firmie?

Witam.

Kilka dni temu podpisałem nową umowę w Orange jednak jestem bardzo niezadowolony z faktu ,że teraz trzeba każdą rzecz reklamować.

Gdy tak popatrzę na całokształt to aż przykro się robi ,że podpisując umowy niezależnie w jakiej firmie wszystkie dane dotyczące oferty trzeba reklamować.

Jest to przykre bo znów Mnie to spotyka i nie wystarczy tutaj tylko jedna reklamacja bo tyczy ona nie tylko samych abonamentów telefonicznych ale także samej telewizji.

Stwierdziłem ,że dam szansę jeszcze tej firmie bo w ciągu tego okresu nie miałem problemów z odbiorem telewizji ,braku internetu oraz korzystania z całości usług.

Z poważaniem prawie dwu letni klient Państwa sieci.

 

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Czy teraz reklamacje to normalność w każdej firmie?

@Gatts, jestem ciut starszym klientem dawnej T.P.S.A., ale ostatnia umowa też była przedmiotem reklamacji mailowej. Co prawda, nie wszystko poszło jak z płatka, ale lepszy wróbel w garści, niż sroka na dachu. Czyli że warto, choć tak nie powinno być, wykłócać się o swojeEmotikon: Szczęśliwy Za PRL-u może był sprzęt siermiężny i 100 lat za zachodnimi technologiami, lecz był trwalszy. Teraz idzie jak leci...na jednorazówkiEmotikon: Mrugający


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Czy teraz reklamacje to normalność w każdej firmie?

Niestety usługi w Polsce potaniały na tyle, że jakość obsługi słabo jest doinwestowana...

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Czy teraz reklamacje to normalność w każdej firmie?

► Wpis został przeniesiony z tematu wymiana Funbox a prędkość, ponieważ zaprezentowana została w nim problematyka zbliżona do tej - Moderator Wiktor ◄

 

Jako ,że podpisałem nową umowę na światłowód rozwiązując starą opierając się na piśmie ,które dawało mi tą możliwość w grudniu 2017 roku moja nowa umowa zaczęła obowiązywać miesiąc czasu od jej podpisania co się później także okazało hasło do mojego konta zostało zmienione.

Dla Mnie jest to o tyle dziwne ,że powinienem być o tym poinformowany.Co za tym idzie IPv6 miałem także aktywne a sam już się przekonałem ,że jest ono w fazie beta a wystarczy wejść na Twitch w określonych godzinach.Teraz jest już normalnie tylko dla Mnie było to o tyle dziwne ,że jak wchodziłem na FunBox to nie było tego przedrostka /IPv6.

Na razie mi nie potrzebne Wi-Fi z prędkością łącza dlatego nie prosiłem o wymianę FunBox.Najważniejsze dla Mnie będzie wysłanie kolejnej reklamacji na temat zbyt wysokich opłat naliczonych za usługi.

Jak tak dalej pójdzie to będą to moje ostatnie dwa lata jakie z tą firmą spędzę właśnie przez to ,że jest po prostu burdel tutaj.Usługi ,które można wyłączać przez stronę internetową są nie możliwe do wyłączenia bo tylko mój jeden główny numer ma możliwość wyłączania/włączania usług na moim numerze a reszta jest nie dostępna z powodu braku możliwości połączenia i nie chcą się wyświetlać nawet jak wejdę na dany kolejny numer.

Pozdrawiam.