27-02-2018
06:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-02-2018
06:56
Wczoraj w godzinach wieczornych zakupiłem pakiet internetu PAK 10GB pisało że SMS został wysłany a przez cały dzień pakiet się nie aktywował Proszę o pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
27-02-2018
07:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-02-2018
07:45
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006135/4108564730.pdf - w razie ewentualnych pytań, tutaj znajduje się regulamin. SMS wysłałeś z numeru Internetu Mobilnego? Sam pakiet aktywuje się maksymalnie do 24 godzin. Jak zostanie uruchomiony, to masz otrzymać wiadomość SMS. Dodatkowo zerknij, czy w Mój Orange nie widać, żeby był już włączony.
1 ODPOWIEDŹ 1
27-02-2018
07:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-02-2018
07:45
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006135/4108564730.pdf - w razie ewentualnych pytań, tutaj znajduje się regulamin. SMS wysłałeś z numeru Internetu Mobilnego? Sam pakiet aktywuje się maksymalnie do 24 godzin. Jak zostanie uruchomiony, to masz otrzymać wiadomość SMS. Dodatkowo zerknij, czy w Mój Orange nie widać, żeby był już włączony.