- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
Od 13 dni jesteśmy bez usług w Orange, technicy są jak widmo tylko przekładają swoje wizyty. W sumie istnieją tylko telefonicznie ponieważ zdarzyło się że jeden zadzwonił do nas przez 30sek ,drugiego dnia awarii, informując że zaraz oddzwoni. Spoiler 13 dzień zero komunikacji. Pojechaliśmy do salonu Orange i tam nas połączyli z technikiem bo na infolini po 17minutach słuchania muzyki na czekanie można było oszaleć 😊 technik zarzekał się że do nas przyjedzie na następny dzień a tego samego dnia po rozmowie anulował nasze zgłoszenie i je zamknął bo uznał, że usługa sama z siebie zadziałała (był to 7dzien zgłoszenia i nic nie naprawiono, musieliśmy zgłaszać sprawę ponownie). Wciąż nie ma znaku życia od technika jedynie 6raz przełożył wizytę ciekawe czy na nowy rok chociaż to naprawią 🤣 mamy w domu niepełnosprawne dziecko ma swoje ulubione seriale i nie może ich przez 2tyg obejrzeć, płacze przez to po nocach musimy zasięgać pomocy lekarza. Komunikuję się ze znajomymi tylko dzięki internetowi, bo nie może mówić ani pisać smsów, ma specjalny program na komputerze do komunikacji i od 13dni jest poprostu odcięta od świata 🙁☹️ Orange nie dba ani o własnych klientów ani o opinie o samym sobie co można wyczytać na wielu portalach internetowych szkoda, że to zauważyliśmy dopiero po czasie co kosztuje nas wiele nerwów.
________________
* Przeniesione z działu Sieć i dostępność usług – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
@Joabro przykra sprawa, ale tu forum nikt Ci nie załatwi kontaktu z technikiem, ani nie sprawi, że się w końcu pojawi. Na Twoim miejscu skontaktowałbym się z rzecznikiem prasowym Orange może pomoże w takim przypadku, gdy opiszesz dokładnie Waszą sytuację.
________________
* Usunięto pusty spoiler – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
Może złożenie reklamacji? Bo teraz jest zgłoszenie techniczne?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
@Joabro Monterzy, czy też technicy istnieją. Wiem, bo widziałem kilku. Jaka to usługa, to może coś podpowiemy...Jaki modem, jak podłączona do domu, jak się zachowują urządzenia?
Oficjalnie pozostaje zgłaszanie uszkodzeń i wymaganie realizacji starych...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
Niby nie można póki usługa nie zostanie naprawiona. A jeszcze pewnie i z kolejne 2 tyg aż do nowego roku nie naprawią. Chyba szybciej będzie zrezygnować z umowy aby móc złożyć reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
@Joabro czy po zamknięciu zgłoszenia przez technika otrzymujesz ankietę aby potwierdzić czy problem został rozwiązany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
Na forum chcemy opisać naszą sytuację aby inni też mogli się z nią zaznajomić i może jednak ktoś da radę pomóc bo infolinia lub czat olewają sprawę. Chcemy iść z tym do wyższych urzędów aby to zgłosić i sama pani z punktu obsługi klienta, która słyszała nasze rozmowy z technikami powiedziała, że będzie nam świadkiem jak wystąpimy z tym wyżej, bo nawet ona nie może uwierzyć w ich odpowiedzi, nawet jedna pani się na nas rozłączyła po zadaniu pytania o powtórzenie jej imienia (potrzebne nam ono były do skargi)
Nie, jedynie dostałam info o tym że je zamknął, a dlaczego i jakie wnioski napisał dostałam dopiero po 3 telefonie od konsultanta na infolinii, bo poprzedni się rozłączali bez odpowiedzi. Niby je zamknął bo awaria masowa z 5grudnia była naprawiona a to że nasza sprawa była od 30listopada zignorował
________________
* Scalenie wpisów – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
To jest światłowód czy jakaś usługa na ADSL/VDSL? Co widzisz na urządzeniu od Orange (jakie diody i jaki kolor)?
Zgłoś przez chat problem aby mieć to napisane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
To jest po kablu telefonicznym, świeci się tylko zasilanie, wifi i mruga DSL. Dwa lata temu mieliśmy takie problemy w każdy weekend przez pół roku i co weekend przyjeżdżał technik i w skrzynce z prądem na dworzu zmieniał jakieś napięcia czy coś i działało, a w tym roku technicy naprawdę nie istnieją 🤣 były zgłaszane też przez czat a rozmowy zapisywaliśmy aby mieć podstawę do rekompensaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy technicy istnieją?
@Joabro , słowo przeciwko słowu jest mało wiarygodne. Zrób najpierw tak: na koncie MO w zakładce Moje sprawy zgłoś przyciskiem obok wymienione tam usługi(ę) i powinno się pojawić takie zgłoszenie. Mają regulaminowy czas na odpowiedź i naprawę, oraz rekompensatę za każdy dzień zwłoki ponadto. Wynika to z regulaminu świadczenia usług multimedialnych. Jak to nie pomoże, to jest w regulaminie opisany dział reklamacji.
- « Poprzedni
- Następny »