Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy kierować sprawę do sądu ?

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1964
  • 3893
  • 58

Czy kierować sprawę do sądu ?

@Janhalb mylisz się. To nie jest rozmowa publiczna na Facebook, tylko na zabezpieczonym czacie. Tak samo jak rozmowa telefoniczna. Dlatego na forum usuwamy takie zapisy jeżeli ktoś zamieści.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 29
  • 22
  • 0

Czy kierować sprawę do sądu ?

Czyli najlepiej szukać pomocy w UOKIK oraz sądzie bo nawet tutaj usuwa się wpisy które dowodzą wprowadzenia w blad przez pracowników Orange. Smutne to jest. Firma nie potrafi wziąć na klatę swojego błędu tylko brnie dalej i mataczy. To była moja ostatnia umowa z Orange a sprawa leci do sądu. Będzie co będzie można zamknąć temat. 

Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 295
  • 322
  • 12

Czy kierować sprawę do sądu ?

 

@Wojciech 

 

Nie jestem prawnikiem, ale czytałem o podobnym przypadku. Uważam, że nie masz racji. Nie wolno publikować korespondencji prywatnej osób prywatnych. Jeśli koresponduję z przedstawicielem firmy na oficjalnym kanale tej firmy (nieistotne, czy otwartym, czy zamkniętym), wypowiedzi przedstawiciela nie są chronione tajemnicą korespondencji etc. Firma nie może opublikować tej rozmowy bez mojej zgody - ale ja mogę opublikować (ewentualnie, jak napisałem, być może mam obowiązek ukryć imię i nazwisko konsultanta).

 

Czy jest tu jakiś prawnik?…

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1964
  • 3893
  • 58

Czy kierować sprawę do sądu ?

Dlatego że potrzebna by była interpretacja prawnika - który się pod tym podpisze - tak zdecydowaliśmy. W zasadach społeczności też o tym piszemy.

 

@Maciek_821 przykro mi z powodu Twojego niezadowolenia, ale tutaj na forum nie mamy wgląd w Twoje konto. Nie przekazałeś co Ci zostało odpisane w odpowiedzi na reklamacje, tylko bardzo szczątkowe informacje. Jednak jak Bartek wspomina, piszemy w odpowiedziach szczegółowe informacje o rozliczeniach. Brakuje nam tutaj sporo informacji, do których byłby potrzebny wgląd do konta i odpowiedzi na temat zwrotów.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 29
  • 22
  • 0

Czy kierować sprawę do sądu ?

Odpowiedziano mi rozliczenie wg Orange jest prawidłowe i ze nie udostępnia nagrań bo nie musza i tego nie robią. Na szczęście znalazłem czat na którym również mnie wprowadzono w błąd wiec temat do zamknięcia. Mam już potrzebny dowód który wykorzystam. Mam nadzieje ze uda mi w sądzie rozwiązać umowę. 

Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 295
  • 322
  • 12

Czy kierować sprawę do sądu ?

Nawet gdybyś nie znalazł, to na żądanie sądu muszą to nagranie ujawnić.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27740
  • 18614
  • 1223

Czy kierować sprawę do sądu ?

Rozmowy które nie są sprzedażowe nie mają mocy wiążącej.
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27740
  • 18614
  • 1223

Czy kierować sprawę do sądu ?

Tu jest podstawowy problem, że Orange na fakturach VAT rozbiło pozycję kwoty faktury VAT od innych rzeczy gdzie VAT nie naliczany lub jest naliczany w innym momencie. Sugerowałbym sprawdzić wartości faktur w tym miejscu. Zwrot raty spowodował na 99% zmniejszenie dalszych pozycji przez co kwota do zapłaty była niższa. 

Poniżej zaznaczone na wzorze faktury ze stron Orange

 

faktura.png

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 29
  • 22
  • 0

Czy kierować sprawę do sądu ?

Ale mnie jako klienta nie powinno to wogole obchodzić. Zawsze płaciłem każda fakturę tak jak Orange ja wystawiał. Jakaś pani z infolinii i czatu poleciła mi aby fakturę pomniejszyć co wg niektórych nie jest wiążące wiec tak naprawdę konsultanci Orange mogą sobie pisać i mówić co im ślina na język przyniesie a i tak ostatecznie to klient będzie winny i ma płacić bo to co mówi konsultant i radzi nie jest wiążące. No trzymajcie mnie. Nie zamierzam nic płacić bo nie interesuje mnie to jak działa system liczenia faktur w Orange ja je opłacałem tak jak były wystawiane. Jeżeli Orange nie potrafi wystawiać ich jak się należy to niech sobie to naprawi a nie za przeproszeniem wkurza ludzi. Mało tego stresuje się mnie ciagle wyłączaniem rozmów wychodzących a automat mówi ze mam zapłacić 0 zł i 0 groszy. Powiedzcie ze to jest normalne. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27740
  • 18614
  • 1223

Czy kierować sprawę do sądu ?

Przykład umieszczony na stronach Orange pokazuje że różnica między kwotą do zapłaty a kwotą faktury VAT może bardzo różna.