Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy kierować sprawę do sądu ?

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1964
  • 3893
  • 58

@Janhalb mylisz się. To nie jest rozmowa publiczna na Facebook, tylko na zabezpieczonym czacie. Tak samo jak rozmowa telefoniczna. Dlatego na forum usuwamy takie zapisy jeżeli ktoś zamieści.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 29
  • 22
  • 0

Czyli najlepiej szukać pomocy w UOKIK oraz sądzie bo nawet tutaj usuwa się wpisy które dowodzą wprowadzenia w blad przez pracowników Orange. Smutne to jest. Firma nie potrafi wziąć na klatę swojego błędu tylko brnie dalej i mataczy. To była moja ostatnia umowa z Orange a sprawa leci do sądu. Będzie co będzie można zamknąć temat. 

Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 295
  • 322
  • 12

@Wojciech 

Nie jestem prawnikiem, ale czytałem o podobnym przypadku. Uważam, że nie masz racji. Nie wolno publikować korespondencji prywatnej osób prywatnych. Jeśli koresponduję z przedstawicielem firmy na oficjalnym kanale tej firmy (nieistotne, czy otwartym, czy zamkniętym), wypowiedzi przedstawiciela nie są chronione tajemnicą korespondencji etc. Firma nie może opublikować tej rozmowy bez mojej zgody - ale ja mogę opublikować (ewentualnie, jak napisałem, być może mam obowiązek ukryć imię i nazwisko konsultanta).

Czy jest tu jakiś prawnik?…

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1964
  • 3893
  • 58

Dlatego że potrzebna by była interpretacja prawnika - który się pod tym podpisze - tak zdecydowaliśmy. W zasadach społeczności też o tym piszemy.

@Maciek_821 przykro mi z powodu Twojego niezadowolenia, ale tutaj na forum nie mamy wgląd w Twoje konto. Nie przekazałeś co Ci zostało odpisane w odpowiedzi na reklamacje, tylko bardzo szczątkowe informacje. Jednak jak Bartek wspomina, piszemy w odpowiedziach szczegółowe informacje o rozliczeniach. Brakuje nam tutaj sporo informacji, do których byłby potrzebny wgląd do konta i odpowiedzi na temat zwrotów.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 29
  • 22
  • 0