Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

ROZWIĄZANE

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 1129
  • 13

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?


@Piotrekk85napisał(-a)
To wszystko jest. (…)

No jak widać nie jest - jak widać usługi premium (elektroniczne, jak je tam zwał) DOMYŚLNIE są włączone. A można je wyłączyć.

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 267
  • 1664
  • 0

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?


@Piotrekk85napisał(-a)
Akurat w serwisie Kinguin jest bardzo dużo potwierdzeń, więc niektóre porównania są nietrafione.


To opinia na podstawie tamtego cytowanego artykułu z 2017 roku czy masz jakieś bardziej współczesne doświadczenia z tym serwisem? 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 447
  • 3841
  • 19

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

Moim zdaniem w przypadku tych usług powinienem być analogiczny mechanizmy jak do usług premium. Tu już od dłuższego czasu jest odgórnie automatyczny limit 35 zł. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32378
  • 36488
  • 1369

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

Aktualna wersja wygląda tak (połączenie mobilne z sim abonament Orange):

 

1000008439.jpg

1000008442.jpg

1000008444.jpg

1000008445.jpg

 

Każdy może wyrobić sobie zdanie. Ręczne wpisanie numeru (krok1), drugim przepisany numer. Pole jest do potwierdzenia pełnoletności. Weryfikacja sms.

 

Przy drugim zakupie danych jest mniej.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32378
  • 36488
  • 1369

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

Warto przedstawiać dowody. Takie rzeczy dawno zostały zablokowane...

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2402
  • 9958
  • 85

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

Cześć @witek1667 

Musisz zablokować usługi Premium. Przesyłam Ci linka do artykułu Orange na temat Usługi Premium https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-premium#

Zablokować usługi Premium możesz dokonać w Mój Orange: Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe > Pakiety i usługi dodatkowe > Blokady lub w aplikacji mobilnej Mój Orange (zakładka Usługi). Zablokowanie usług Premium możesz też dokonać dzwoniąc na infolinię Orange *100 lub 510100100. Zgłoś także  na infolinii Orange  reklamację.

Więcej informacji w powyższym linku

Pozdrawiam 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32378
  • 36488
  • 1369

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

To nie są usługi premium!!!!

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2083
  • 11727
  • 52

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

@Pablo5  ty czytasz tematy? 

Czy tak automatycznie wklejasz tekst 😁

Temat słabo rozpisany przez @witek1667 , ale można się domyślić o co chodzi. 

Pewnie jednak było kliknie te gdzie nie trzeba i prenumerata się włączyła, bo cudów nie ma, mirem LTE sam nie zaakceptuje niczego, chyba że to jest zbędne. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22232
  • 183

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?

Tylko że ta strona nie sprzedaje prenumerat. Wypada przeczytać zanim się coś napisze, zwłaszcza jeśli zarzuca się innym że nie czytają.

Dla mnie sprawa jest w tym wypadku niejasna. Konto musiało być udostępnione żeby tam zrobić zakupy. Albo włam albo ściema.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 267
  • 1664
  • 0

Co zrobić w sytuacji wyższej faktury o podejrzane transakcje?


@Piotrekk85napisał(-a)
Warto przedstawiać dowody.

Autor postu milczy, więc może ściema a może coś się wyjaśniło i już zapomniał o sprawie ale... 

Pisał, że firma oświadczyła że "z ich strony wszytko ok" - to mają być dowody?

Czy da się jakoś wytłumaczyć fakt, że :

" Dodam że ten numer jest włożony do routera więc nawet jeśli ktoś wpisał ten numer do transakcji to jakim cudem potwierdził tą operację pinem który przychodzi na SMS."? 

Oczywiście zakładając, że to prawda i że przytoczona przez ciebie procedura weryfikacji działa zgodnie z założeniami...