Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Chciałem skontaktować się z pomocą - dostałem informację o zgłoszeniu awarii i możliwej opłacie


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Chciałem skontaktować się z pomocą - dostałem informację o zgłoszeniu awarii i możliwej opłacie

W dn. dzisiejszym w mojej pracy przestała działać linia telefoniczna. Ponieważ jesteśmy całodobowym ośrodkiem i połączenie telefoniczne jest ważne, postanowiłem skontaktować się z infolinią (dostępnym i działającym telefonem komórkowym) i dopytać co się dzieje. Po zweryfikowaniu numeru i wybraniu opcji pomocy technicznej (na pewno nie było nic o wezwaniu technika) dostałem sms z numerem zgłoszenia i informacją, że technik zjawi się o 12 w poniedziałek i jeżeli zgłoszenie było bezzasadne poniosę koszty (są konkretne kwoty). 

 

Od razu przypomniało mi się, dlaczego prywatnie kilkanaście lat temu zrezygnowałem z Orange i na myśl o powrocie nadal robi mi się niedobrze. Przecież to jest bezprawne - nie dostałem wcześniej jasnej informacji, że zamawiam technika do pracy... Ale do rzeczy - jestem wkurzony, zamiast zajmować się innymi sprawami szukam informacji o tym, jak odwołać technika. Bardzo proszę o informację jak mam to zrobić - telefon w pracy nie jest zarejestrowany na mnie, jeśli dobrze rozumiem, technik przyjedzie do tel. kom (sprawnego). 

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Chciałem skontaktować się z pomocą - dostałem informację o zgłoszeniu awarii i możliwej opłacie

Technicy nie zjawiają się do usług mobilnych. Informacja o ew opłacie to tylko informacja, stosowana rzadko a są osoby co non stop wzywają techników. Inni operatorzy mają podobne zapisy w swoich regulaminach. Jeśli byłeś zweryfikowany na IVR, sprawa dotyczy usługi stacjonarnej.

By anulować wizytę technika, trzeba skontaktować się z doradcą infolinii. Jeśli to usługa na firmę, to takiego wsparcia w niedzielę już nie ma. Połączenie trafi do obsługi klienta indywidualnego i tam różnie bywa z tym co jest możliwe do wykonania.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Chciałem skontaktować się z pomocą - dostałem informację o zgłoszeniu awarii i możliwej opłacie

Z tym, że za wizytę technika trzeba płacić w wypadku nieuzasadnionego wezwania, nie mam problemu. W tym, że w trakcie połączenia nie zostałem wyraźnie uprzedzony, że dokonuję takiego wezwania widzę już zdecydowanie problem. Weryfikacja nie przyjmowała numeru stacjonarnego (miałem go podać) więc podałem nr. komórki z której dzwoniłem. Może w takim razie wizyty technika nie będzie? Spróbuję to odwołać w poniedziałek a jeśli faktycznie się nie da i naliczą koszty, zgłoszę się do federacji praw konsumenta bo uważam że to byłoby nieuczciwe. 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Chciałem skontaktować się z pomocą - dostałem informację o zgłoszeniu awarii i możliwej opłacie

W przypadku komórek nie ma wizyt techników.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Chciałem skontaktować się z pomocą - dostałem informację o zgłoszeniu awarii i możliwej opłacie

W poniedziałek (w który zgodnie z SMSem była zaplanowana wizyta technika) dostałem rano SMS o rozwiązaniu problemów technicznych czy tam naprawie awarii i tak się sprawa skończyła. Dzięki wszystkim za pomoc.