Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Chaos w płatnościach i fakturach


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 351
  • 3

Chaos w płatnościach i fakturach

Nie rozumiem co chcesz mi udowodnić - otóż informuję,że  od początku istnienia Orange w Polsce faktury opłacałem zgodnie z terminem płatności pokazanym na właśnie na fakturze - Orange nigdy nie ścigała mnie za opóźnienia w płatnościach - a teraz może się to zdarzyć, gdyż dla tej samej płatności - w przykładzie płatność za 2 okres - Orange przypisuje dwa nr-y faktury i przyspiesza datę przelewu na 10 dzień zamiast na 25.

To co mnie w tej sprawie najbardziej bulwersuje to próba zwalenia winy za  zaistniałą sytuacje na Klienta, zamiast dążyć do jej naprawiania lub przynajmniej wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje, To co jest tym bardziej trudne do zaakceptowania, że cały ten ambaras dotyczy Klienta, którego historia płatności/współpracy jz Orange est niemal bez zarzutu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Chaos w płatnościach i fakturach

Chcę Ci udowodnić jedno - rozmawianie o indywidualnych sprawach na publicznym forum mija się z celem. To nie jest biuro obsługi klienta. Standardowo Orange wystawia faktury w tym samym dniu miesiąca. Potwierdza się to co pisałem wcześniej, że nie da się opisać wszystkich możliwych kombinacji co może się wydarzyć. Możemy tylko gdybać czemu Orange Ci zmieniło okres rozliczeniowy - np. przedłużałeś umowę, dokonałeś cesji lub zmiany numeru - sytuacji jest kilkadziesiąt.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 351
  • 3

Chaos w płatnościach i fakturach

OK - zostawmy to - ja w każdym razie nie spodziewałem się, że Orange może zatrudniać Doradców, którzy działają na jego niekorzyść - dziękuje za wymianę myśli i doświadczeń


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Chaos w płatnościach i fakturach

@Kris_Orng Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja z Doradcą gdyż nie powinna mieć miejsca. Z drugiej strony, jeśli doszło do zmiany okresu rozliczeniowego to musiał być tego jakiś powód. To nie jest tak, że mamy takie widzi mi się. Jest kilka sytuacji, w których może się to wydarzyć. Tak jak pisali poprzednicy, bez wglądu do konta mogę tylko gdybać jaki ten powód jest. 

Pozdrawiam


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 351
  • 3

Chaos w płatnościach i fakturach

@sebaswiderski Dziękuje za zainteresowanie, sporo wyjaśniło się na czacie z Doradcą, ale w dalszym ciągu nie wszystko jest dla mnie jasne i mam jeszcze sporo wątpliwości co do wprowadzonych niedawno zmian. Nie zamierzam jednak ciągnąc tej sprawy dalej z szacunku dla własnego czasu i angażowania  innych osób takich jak np Ty. Może moje podejście do obsługi Klienta jest trochę "spaczone" tym, że w swoim czasie byłem dyrektorem d/s obsługi Klienta w jednaj z dużych korporacji, w tej chwili obecnej w ponad 100 krajach świata. Stąd może niektóre zachowania np. doradców i stosowanie niektórych procedur oceniam - beż obrazy - według innych standardów, które wierzę, że są dobrymi praktykami. Jeszce raz dziękuję za zainteresowanie, ale skończmy ten wątek