- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chaos w płatnościach i fakturach
Nie rozumiem co chcesz mi udowodnić - otóż informuję,że od początku istnienia Orange w Polsce faktury opłacałem zgodnie z terminem płatności pokazanym na właśnie na fakturze - Orange nigdy nie ścigała mnie za opóźnienia w płatnościach - a teraz może się to zdarzyć, gdyż dla tej samej płatności - w przykładzie płatność za 2 okres - Orange przypisuje dwa nr-y faktury i przyspiesza datę przelewu na 10 dzień zamiast na 25.
To co mnie w tej sprawie najbardziej bulwersuje to próba zwalenia winy za zaistniałą sytuacje na Klienta, zamiast dążyć do jej naprawiania lub przynajmniej wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje, To co jest tym bardziej trudne do zaakceptowania, że cały ten ambaras dotyczy Klienta, którego historia płatności/współpracy jz Orange est niemal bez zarzutu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chaos w płatnościach i fakturach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chaos w płatnościach i fakturach
OK - zostawmy to - ja w każdym razie nie spodziewałem się, że Orange może zatrudniać Doradców, którzy działają na jego niekorzyść - dziękuje za wymianę myśli i doświadczeń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chaos w płatnościach i fakturach
@Kris_Orng Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja z Doradcą gdyż nie powinna mieć miejsca. Z drugiej strony, jeśli doszło do zmiany okresu rozliczeniowego to musiał być tego jakiś powód. To nie jest tak, że mamy takie widzi mi się. Jest kilka sytuacji, w których może się to wydarzyć. Tak jak pisali poprzednicy, bez wglądu do konta mogę tylko gdybać jaki ten powód jest.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chaos w płatnościach i fakturach
@sebaswiderski Dziękuje za zainteresowanie, sporo wyjaśniło się na czacie z Doradcą, ale w dalszym ciągu nie wszystko jest dla mnie jasne i mam jeszcze sporo wątpliwości co do wprowadzonych niedawno zmian. Nie zamierzam jednak ciągnąc tej sprawy dalej z szacunku dla własnego czasu i angażowania innych osób takich jak np Ty. Może moje podejście do obsługi Klienta jest trochę "spaczone" tym, że w swoim czasie byłem dyrektorem d/s obsługi Klienta w jednaj z dużych korporacji, w tej chwili obecnej w ponad 100 krajach świata. Stąd może niektóre zachowania np. doradców i stosowanie niektórych procedur oceniam - beż obrazy - według innych standardów, które wierzę, że są dobrymi praktykami. Jeszce raz dziękuję za zainteresowanie, ale skończmy ten wątek
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »