- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Jestem w poniższej sytuacji:
- firma ma abonament na czas nieokreślony na pewien numer telefonu;
- chciałbym dokonać cesji tego numeru na siebie, przy czym abonament jest mi zbędny.
Widzę dwa możliwe rozwiązania:
1. Cesja całej usługi, a następnie rozwiązanie abonamentu. Wtedy muszę zapłacić za ostatni okres rozliczeniowy + dodatkowo 50 zł za dokonanie cesji.
2. Rozwiązanie abonamentu, a gdy po rozwiązaniu numer zostanie przemigrowany na prepaid - dokonanie cesji. Wtedy płacę tylko 20 zł za cesję i mam numer na kartę.
Czy wariant nr 2 jest możliwy? Czy w takim wypadku numer po rozwiązaniu umowy na firmę jest automatycznie migrowany na prepaid, tak jak dzieje się to wśród klientów indywidualnych?
Dzięki z góry za pomoc 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dzieni numer po rozwiązaniu umowy nie jest przenoszony z automatu na kartę. Trzeba wyraźnie zaznaczyć, że po zakończeniu abonamentu numer ma być przeniesiony na kartę. Wtedy jest pewność, że numer nie przepadnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja numeru po rozwiązaniu umowy na firmę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dzieni numer po rozwiązaniu umowy nie jest przenoszony z automatu na kartę. Trzeba wyraźnie zaznaczyć, że po zakończeniu abonamentu numer ma być przeniesiony na kartę. Wtedy jest pewność, że numer nie przepadnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja numeru po rozwiązaniu umowy na firmę
W jaki sposób najskuteczniej zaznaczyć wolę przeniesienia numeru na kartę? W standardowym formularzu (link) jedynym dostępnym miejscem jest pole do wpisania powodu rezygnacji z usług. Czy tam będzie OK?
Dodatkowo, w jaki sposób upewnić się, że zostało to uwzględnione w systemie i numer faktycznie nie przepadnie? Mail do opiekuna klienta będzie OK?
Czy dobrze rozumiem, że zadbanie o zmianę oferty jest jedynym problemem, i po przejściu na prepaid cesja numeru z firmy na klienta indywidualnego jest wciąż możliwa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja numeru po rozwiązaniu umowy na firmę
@Dzieni najczęściej podobne sprawy załatwiłem w salonie, a potem dzwoniłem na infolinię, aby sprawdzić, czy wszystko z wnioskiem jest ok i numer przejdzie do oferty na kartę.