- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
Dzisiaj ze względu na moją zmianę telefonu na Sony Xperię Z3 Compact, musiałam wymienić kartę z micro sim na nano. Dostałam nową, mniejszą kartę, z tym samym numerem, który miałam poprzednio. Wszystko powinno być w porządku, jednak po włożeniu karty do urządzenia telefon zachowuje się tak, jakby nie była aktywna. Wyświetla się "brak usługi". Czym może to być spowodowane i czy mogę sama sobie z tym poradzić? 🙂
Dodam, że otrzymałam SMS-a potwierdzającego wymianę karty od numeru 80008 i odpowiedziałam na niego zgodnie z instrukcją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
SMS-a wysłałam już z nowego telefonu korzystając z karty, która do mnie przyszła. Niestety nie jestem w stanie wysłać wiadomości ze starej karty, bo mój obecny telefon jej nie obsługuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
Mam, ale przy próbie zalogowania się wyskakuje mi błąd "przepraszamy, obecnie dane nie są dostępne. Spróbuj później."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
@mwed_19 jeżeli karta w systemie została podmieniona w momencie, gdy nowa karta SIM była w telefonie to konieczne może być wyłączenie telefonu, wyjęcie karty SIM na 3 minuty i ponowne włączenie telefonu. Powinno pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
@mwed_19 chyba jakaś większa awaria, bo też tak mam... nie mogę się zalogować do Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
@Misiek62 zgadza się, obecnie występują problemy z aplikacją Mój Orange. Jeśli uda się już zalogować to dane są nieaktualne, sprzed 2-3 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
ziolo1945 napisał(-a):@Misiek62 zgadza się, obecnie występują problemy z aplikacją Mój Orange. Jeśli uda się już zalogować to dane są nieaktualne, sprzed 2-3 dni.
@ziolo1945, @Artur, @Serki Sprawdziłem przed chwilą... problem trwa nadal 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
@mwed_19 ja dzisiaj połączyłem się z Mój Orange, co prawda połączenia wykazuej z datą do wczoraj... ale zawsze... Więc chciałem zapytać czy Tobie karta już działa, czy może nadal nie, a jeśli tak, to czy udało Ci się skorzystać z połączenia z konsultantem przez tę apkę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usługi - tylko połączenia alarmowe
Musiałam wybrać się do salonu Orange, dostałam następną kartę, na szczęście już działa. Wytłumaczono mi to tak, że zniosły się aktywacje, także nie ma to większego powiązania z tą awarią raczej.. 🙂