- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szczęśliwych godzin
Witam,
Od chwili podpisania umowy (19.02) nie działają mi szczęśliwe godziny.
Sprawa jest zgłaszana już od 2 tygodni- najpierw dostałam sms że odpowiedzą do 24 h , potem że do 7 ( żadnej odpowiedzi ze strony Orange) i dzwoniąc na pomoc techniczną Pan powiedział że mają na to 14 dni ...
Firma sama przyznała że szczęśliwe godziny nie zostały włączone przez co z pakietu 200 GB zostało mi obecnie 15 GB...
Czy ktoś też tak miał?
Czy też mają gdzieś Wasze zgłoszenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szczęśliwych godzin
@rubi2021 z tymi szczęśliwymi godzinami cały czas są problemy. Prawidłowe działanie jest, jak po północy nawiązanie zostanie nowe połączenie. W tym przypadku należy ponownie uruchomić router, oczywiście, zakładając, że usługa jest aktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szczęśliwych godzin
To u mnie twierdzą że usługa nie jest włączona od chwili podpisania umowy- sam technik mi to powiedział...
I dodał też, że ze swojego poziomu nie jest w stanie tego włączyć.... I że zgłoszenie będzie jako pilne...
Obiecali że sprawa będzie rozwiązania szybko a tu dwa tygodnie i cisza...
A chodzi tylko o włączenie usługi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś