Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak szczęśliwych godzin


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Brak szczęśliwych godzin

Witam,

Od chwili podpisania umowy (19.02) nie działają mi szczęśliwe godziny.

Sprawa jest zgłaszana już od 2 tygodni- najpierw dostałam sms że odpowiedzą do 24 h , potem że do 7 ( żadnej odpowiedzi ze strony Orange) i dzwoniąc na pomoc techniczną Pan powiedział że mają na to 14 dni ...

Firma sama przyznała że szczęśliwe godziny nie zostały włączone przez co z pakietu 200 GB zostało mi obecnie 15 GB...

Czy ktoś też tak miał? 

Czy też mają gdzieś Wasze zgłoszenia? 

 

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Guru **
  • 10835
  • 18996
  • 398

Brak szczęśliwych godzin

@rubi2021 z tymi szczęśliwymi godzinami cały czas są problemy. Prawidłowe działanie jest, jak po północy nawiązanie zostanie nowe połączenie. W tym przypadku należy ponownie uruchomić router, oczywiście, zakładając, że usługa jest aktywna.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Brak szczęśliwych godzin

To u mnie twierdzą że usługa nie jest włączona od chwili podpisania umowy- sam technik mi to powiedział...

I dodał też, że ze swojego poziomu nie jest w stanie tego włączyć.... I że zgłoszenie będzie jako pilne... 

Obiecali że sprawa będzie rozwiązania szybko a tu dwa tygodnie i cisza...

A chodzi tylko o włączenie usługi...

 

 


Poziom 31, Ekspert
  • 1473
  • 2016
  • 133

Brak szczęśliwych godzin

To zrób reklamację, a nie zgłoszenie techniczne. Pamiętaj uzyskać numer reklamacji od konsultanta.