- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji przedłożenia umowy
Hej, czy spotkaliście się z przypadkiem braku realizacji zawartej umowy na wydłużenie umowy? 2 razy odbywałem rozmowę z konsultantem 05. i 24.04. Do tej pory nie otrzymałem umowy która miałem rzekomo podpisać więc ostatecznie do wydłużenia umowy nie doszło. Próby użycia chatboota na który uparcie kierował mnie doradca też nic nie dały. Czy faktycznie Orange nie jest obecnie zainteresowany utrzymaniem stałych klientów - może od razu dać sobie spokój i podpisać już dziś umowę z konkurencją. Ps. W sumie to dziwne mam u nich 4 umowy, 3 telefony na raty, place miesięcznie między 400 a 500 zl a Orange ma mnie gdzieś - też tak macie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji przedłożenia umowy
Cześć @Gmid, na forum ciężko będzie "odgadnąć" co mogło być przyczyną takiej sytuacji bez dostępu do danych z konta - zweryfikować to może doradca np. przy udziale kontaktu via czat lub infolinię www.orange.pl/kontakt. Konsultant będzie mógł to dla Ciebie sprawdzić i co najważniejsze przekazać sprawę na "właściwe tory" jeżeli tego wymaga aby finalnie przedłużenie umowy doszło do skutku.
PS. Daj znać jak już się wszystko wyjaśni.
Pozdrawiam 🙂