Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak przeniesienia numeru

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 7
  • 0

Brak przeniesienia numeru

Witajcie, 21.02.2020 podpisałem umowę o przeniesienie numeru do Orange na abonament. Data to zakończenie okresu promocji u obecnego operatora.

 

W dniu wczorajszym zakończyła się moja umowa z Play. Nadal numer nie jest przeniesiony. 

Do Orange dziś się nie dodzwonie.. jakieś rady?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Guru *
  • 2413
  • 5743
  • 175

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI przeniesienie numeru bedzie zrealizowane w dzien roboczy. W razie jakichkolwiek pytan skontaktuj sie jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 37, Guru **
  • 10901
  • 19165
  • 398

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI szkoda, że przeniesienie popadło na dzień wolny od pracy. Sprawdź w najbliższy dzień roboczy. Zawsze warto takie sprawy monitorować u obu operatorów. Zadzwoń jutro na infolinię Orange 510 100 100 i infolinię Play 790 500 500 i wyjaśnij sprawę.

Może być tak, że w najbliższy dzień roboczy numer będzie przeniesiony.


Poziom 36, Guru *
  • 2413
  • 5743
  • 175

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI przeniesienie numeru bedzie zrealizowane w dzien roboczy. W razie jakichkolwiek pytan skontaktuj sie jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 7
  • 0

Brak przeniesienia numeru

Ok. Super. Dzięki za informacje Panowie! 🙂


Poziom 37, Guru **
  • 10901
  • 19165
  • 398

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI daj znać, jaka sytuacja będzie z przenoszonym numerem.


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 7
  • 0

Brak przeniesienia numeru

Na pewno dam znać, jutro będę się kontaktował z obojgiem operatorów 🙂

 


Poziom 31, Ekspert
  • 2278
  • 2432
  • 89

Brak przeniesienia numeru

Zadzwoń na BOK i dopytaj, ponieważ nie ma znaczenia dzień roboczy. Prawdopodobnie chodzi o przerwę do 24h od momentu wyłączenia numeru u obecnego operatora.

 

Wyłącz i włącz telefon z nowa kartą SIM.

 


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 7
  • 0

Brak przeniesienia numeru

To jest jakaś farsa..

 

1. Nie został prawidłowo nadany numer tymczasowy - chociaż taki posiadam na umowie.

2. ORANGE nie wypowiedział umowy PLAY i ta przeszła na czas nieokreślony, więc czeka mnie kolejny miesiąc czekania i opłat. Doradca w salonie stwierdził, że MOŻE dostanę miesiąc zadośćuczynienia.

3. Została złożona reklamacja i nie wiadomo kiedy będzie odpowiedź..

 

TRA-GE-DIA. 


Poziom 37, Guru **
  • 10901
  • 19165
  • 398

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI dlatego zawsze osobiście monitoruję sytuację z przeniesieniem numeru i polecan na NO, żeby też pilnować. Jak pojawią się błędy, to trzeba składać kolejny wniosek i tracić czas.


Poziom 37, Guru **
  • 10901
  • 19165
  • 398

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI przed ponownym złożeniem wniosku o przeniesienie sprawdź, czy wszystkie procesy zostały zakończone, a następnie ponów wniosek o przeniesienie. Jeżeli jakieś operacje nie zostały zakończone, to ponowne złożenie wniosku o przeniesienie może zostać odrzucone.