- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie, 21.02.2020 podpisałem umowę o przeniesienie numeru do Orange na abonament. Data to zakończenie okresu promocji u obecnego operatora.
W dniu wczorajszym zakończyła się moja umowa z Play. Nadal numer nie jest przeniesiony.
Do Orange dziś się nie dodzwonie.. jakieś rady?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@siema2RAI przeniesienie numeru bedzie zrealizowane w dzien roboczy. W razie jakichkolwiek pytan skontaktuj sie jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
@siema2RAI szkoda, że przeniesienie popadło na dzień wolny od pracy. Sprawdź w najbliższy dzień roboczy. Zawsze warto takie sprawy monitorować u obu operatorów. Zadzwoń jutro na infolinię Orange 510 100 100 i infolinię Play 790 500 500 i wyjaśnij sprawę.
Może być tak, że w najbliższy dzień roboczy numer będzie przeniesiony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@siema2RAI przeniesienie numeru bedzie zrealizowane w dzien roboczy. W razie jakichkolwiek pytan skontaktuj sie jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
Ok. Super. Dzięki za informacje Panowie! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
@siema2RAI daj znać, jaka sytuacja będzie z przenoszonym numerem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
Na pewno dam znać, jutro będę się kontaktował z obojgiem operatorów 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
Zadzwoń na BOK i dopytaj, ponieważ nie ma znaczenia dzień roboczy. Prawdopodobnie chodzi o przerwę do 24h od momentu wyłączenia numeru u obecnego operatora.
Wyłącz i włącz telefon z nowa kartą SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
To jest jakaś farsa..
1. Nie został prawidłowo nadany numer tymczasowy - chociaż taki posiadam na umowie.
2. ORANGE nie wypowiedział umowy PLAY i ta przeszła na czas nieokreślony, więc czeka mnie kolejny miesiąc czekania i opłat. Doradca w salonie stwierdził, że MOŻE dostanę miesiąc zadośćuczynienia.
3. Została złożona reklamacja i nie wiadomo kiedy będzie odpowiedź..
TRA-GE-DIA.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
@siema2RAI dlatego zawsze osobiście monitoruję sytuację z przeniesieniem numeru i polecan na NO, żeby też pilnować. Jak pojawią się błędy, to trzeba składać kolejny wniosek i tracić czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przeniesienia numeru
@siema2RAI przed ponownym złożeniem wniosku o przeniesienie sprawdź, czy wszystkie procesy zostały zakończone, a następnie ponów wniosek o przeniesienie. Jeżeli jakieś operacje nie zostały zakończone, to ponowne złożenie wniosku o przeniesienie może zostać odrzucone.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »