Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak przeniesienia numeru

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 7
  • 0

Brak przeniesienia numeru

Aktualnie złożona jest reklamacja w salonie. Odczekam do jutra i przejdę się znów i dopytam.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Brak przeniesienia numeru

@siema2RAI możesz sprawdzić również na infolinii. Warto sprawdzić u obu operatorów.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Brak przeniesienia numeru

Jestem już w takiej sytuacji 4 miesiące i nic z tym nie robią, jak Ci się uda to daj znać bo już na relanium nie wyrabiam.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Brak przeniesienia numeru

@abynieorange czy sprawdzane było u obu operatorów na jakim etapie jest przenoszony numer? Skoro przeniesienie odbyło się nieskutecznie, to musiałbyć błąd we wniosku o przeniesienie. Do tej pory, skoro już minęło 4 miesiące, wniosek już powinien być anulowany i trzeba ponowić przeniesienie. Tym razem proponuję dopilnować i sprawdzić wpisane dane we wniosku o przeniesienie.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Brak przeniesienia numeru

Wszystkie dane sprawdzone operacja powtarzana kilka razy nikt nic z tym nie robi a dodzwonić się gdzieś to cud. Jeżeli chodzi o salony to chyba tylko w innym województwie. Trafiam ciągle tylko na tych ludzi co czekają do 15 bez jakiejkolwiek wiedzy w swojej pracy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Brak przeniesienia numeru

@abynieorange jeżeli przenoszenie numeru ponawiane kilka razy, to może być przyczyną braku wykonania przeniesienia. Nie można ponawiać przeniesienia numeru, jeżeli trwa poprzednie. W efekcie przeniesienie jest anulowane. 

Teraz, aby ponownie złożyć wniosek o przeniesienie, trzeba sprawdzić u obu operatorów, czy przeniesienie jest anulowane i czy procesy są zakończone. Dopiero można ponowić wniosek o przeniesienie, ale tylko raz i monitorować obu operatorów.

Od jakiego operatora chcesz przenieść numer i do jakiej oferty Orange?

Anonim

Nie dotyczy

Brak przeniesienia numeru

@ketrasaArtur zgadzam się. Sprawdź u operatora od jakiego chciałeś przenieść numer jaki mają status.  Możesz próbować na BOK w różnych godzinach, iść do salonu albo wysłać list (@ nie ma). Samo dalej nie ruszy jak coś się zamieszało to bez kontaktu i ustalenia planu co dalej samo nie przejdzie. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2020
  • 5446
  • 184

Brak przeniesienia numeru

Nie ma opcji nie przeniesienia numeru, możliwe scenariusze:
Błędnie podane dane u operatora biorcy
Błędne dane w systemach u operatora dawcy.
U klienta indywidualnego weryfikowany jest tylko Pesel.
Błędnie podany typ kontraktu u operatora biorcy, np. podano że numer jest w ofercie na kartę, a w rzeczywistości jest w abonamencie lub mix i tu uwaga może być tak ze teraz jest numer na kartę ale kiedyś był mixem i nie zmieniono typu kontraktu, to operator dawca dalej traktuje go jako abonamentowca.
To jest naprawdę do wyjaśnienia w ciągu godziny. Należy anulować wniosek i ponowić go jeszcze raz. Ale to abonent musi zainicjować ponownienie np. w salonie. Samo się nie zrobi.